Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6618
Heisann!
Idag fikk jeg en strålende (kanskje en smule gal?) Idée!

Jeg elsker livet mitt, men er blittelitt lei av at det ikke skjer noe spennende, utenom det vanlige. (må jo ha noe å fortelle barnebarna når jeg blir gammel!)

Så jeg har bestemt meg for at jeg vil ut på reise!
Nå mener jeg ikke bare en vanlig ferie, med fly, hotell og alt servert, nei, dette skal være reale greier! Et skikkelig eventyr

Grunnen for at jeg oppretter denne tråden er rett og slett fordi jeg spør DEG om du vil være med meg?
Jeg vet det høres en smule sprøtt ut, men tenk så gøy det blir! Du avtaler livets kuleste reise, med vilt fremmede, dere drar, har ingen anelse om hvor, eller hva som vil skje på veien! Det eneste du vet er at dette kommer til å bli en livs tur! Jeg gleder meg allerede

Jeg ser for meg at vi har et type kjøretøy, et telt, litt penger og godt humør med oss på reisen, vi trenger vel ikke stort mer?
Jeg har ikke lappen, men har planer om å få skaffa det så fort som mulig!
Jeg har også vært på en roadtrip i sommer, der vi kjørte fra Norge til nord-Italia, så jeg vet litt hva vi legger ut på og hva som kan være greit å huske på
Jeg har også et liiite ønske med turen, hadde vært veldig koselig om vi fant en herlig campingplass i Amsterdam et sted og bare slapper av der noen dager, hint hint

Så vil du også ha en spennende historie å fortelle barnebarna? Eller bare et awesomt minne å se tilbake på? Ta kontakt, så vi kan snakkes nermere





Ps.
kanskje litt greit å skrive litt basis-informasjon om meg selv, så dere har en liten anelse om hvem dere kontakter.

Jeg er en søt og hyggelig jente på 19 år, jeg har akkurat gjort ferdig vgs der jeg tok studiespesialisering m/fordypning i formgivning (jeg liker å være litt kreativ og sånt). Jeg har nå tatt meg et friår, fordi jeg er usikker på hva jeg vil studere vidre (selv om jeg tror det blir noe innenfor trening og ernæring).
Fortiden jobber jeg som assistent/vikar i barnehage og stortrives med det!

Jeg krever ikke mye fra deg om du vil være med meg, men det er fint hvis du oppfyller disse tre magiske kravene:
*Positiv tankegang
*Åpen for det meste
*Ser løsninger isteden for problemer





Gleder meg til å høre fra deg!
Høres kult ut! Men vær forsiktig med hvem du drasser med deg på eventyr!
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Vet du, dette har jeg faktisk tenkt på lenge etter å ha lest en del anti-A4-tråder her på freak, så fant jeg ut at semi-anti er tingen. Men så er det jo jobben, da...
Sitat av Relevant Vis innlegg
Høres kult ut! Men vær forsiktig med hvem du drasser med deg på eventyr!
Vis hele sitatet...
Skal det Må jo bli å snakke sammen endel først... møtes osv, før vi setter avgårde!
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Faen så genialt! You go girl
Hvikke tidsepoker snakker vi om? Er det sånn att du tenker å legge ut på tur og bare ta det derifra i og med att du har 1 fri år? Eller blir det innenfor en tidsramme?
Høres supert ut!! Skulle ønske jeg var ung og hadde mere frihet.. nå er jeg jo slave med 5 uker fri i året som de fleste her.

Reis og opplev verden!!!
Det er kanskje litt lurt å skrive hvilke interesser du har. Liksom om du er interessert i en skikkelig party ferie, eller besøke jungelen i amazonas, eller se på gamble byer og arkitektur?
Sitat av Tåka Vis innlegg
Hvikke tidsepoker snakker vi om? Er det sånn att du tenker å legge ut på tur og bare ta det derifra i og med att du har 1 fri år? Eller blir det innenfor en tidsramme?
Vis hele sitatet...
Vel, jeg kan ikke reise med en gang pga barnehagen, tenker nærmere våren engang, når det begynner å bli litt varmt, da er det også koseligere/lettere å dra avgårde
Hvor lenge vi blir borte på reisen er egentlig helt opp til oss som drar, så det må vi bare bli enige om

Sitat av villsvin Vis innlegg
Det er kanskje litt lurt å skrive hvilke interesser du har. Liksom om du er interessert i en skikkelig party ferie, eller besøke jungelen i amazonas, eller se på gamble byer og arkitektur?
Vis hele sitatet...
Jeg vil bare ut på eventyr og oppleve!
Ta det litt som det kommer egentlig Men jeg ser for meg at det blir litt sånn hippie-stil over det hele, kjører rundt, har med oss telt, tar det som det kommer. Jeg liker å feste av og til, men ser ikke for meg en skikkelig party-tur. Mer avslappende hvis du skjønner?
Sist endret av adventuretime; 12. november 2014 kl. 23:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alltid drømt om å finne på noe lignende, bare i en litt større skala...

Men for tiden er man i full jobb som ikke lar seg forlate. Blandet med at jeg allerede kjører 50 000 km i året.
Så bilferie er ikke det første jeg personlig hadde planlagt :P

Håper du finner den rette, og ønsker deg lykketil på turen =)
Sist endret av Blackkoz; 12. november 2014 kl. 23:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har fått overraskende stor respons! Så jeg er kjempehappy, men hvis jeg skal overleve en dag i barnehagen i morgen, så må jeg gå til sengs nå! Vil bare si god natt, og tusen takk for så mye respons og positive tilbakemeldiger!

Til de som har sendt meg privatmelding, dere får svar i morgen! God natt freaks!
Kunne gjerne tenkt meg en ordentlig roadtrip gjennom Europa. Bare kjørt og ikke hatt en plan engang, kanskje en dag man velger å dra dit, eller en annen vei. Er selv 18år og på lærlinglønn så har ikke så mye tid og penger til slikt. Men jeg skal få det til en dag i nærmeste framtid.
Det hadde vært utrolig morsomt og spennende
Hadde det ikke vært for at jeg bestemte meg for å fullføre skolen nå
Har sendt deg PM, er selv på opplevelsesreise
Dette er kanskje ett alternativ for ene natten i Amsterdam?
Du skriver lite om hva tid du vil begynne på ett slikt eventyr, viss jeg ikke har gått glipp av noe? :P
Vil selvfølgelig møte alle som skal være med meg på eventyr først! Vil ha en viss anelse om hvem du er!

Tenker å dra på våren engang, da er det greiere med været + vi som drar har god tid til å bli litt kjent, planlegge osv
Hvor mange tenker du at skal reise? Hvor lenge skal turen vare, og er det kun Europa det er snakk om?
Hørtes sykt spennende ut, Jeg hadde blitt med viss jeg ikke hadde gått skole atm........ Skal ta en lingnende tur om 1-2 år!!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har tenkt meg ut å reise! Jeg er reisevandt og har lappen! jeg er keen på å reise så fort som mulig, men kan alltids vente litt så det blir litt selskap! Jeg har hatt lyst til å campe utenfor amster fler år nå, men aldri fått med meg noen, mine venner vil alltid bo på hotell i byen. Jeg synes det hadde vært chill og chillen litt utenfor og slippe alt bybråket men ha alle godene amster bor på!

Kunne f.eks tatt interrail til amster, vært der to-tre dager, eller så lenge det passer oss der og da i livet for så og leie bil i et av nabolandende og kjøre videre nedover.. F.eks igjennom italia, spania, romania, osv osv. er jo sinnsyke veier der som er dritfint! Jeg har vært mye å reisst i Sørøst-Asia, men ikke Sør-Øst Europa. Så jeg er keen, count me in! Roadtrip med en nye venner er alltids morro!

Sender deg pm med mail!
Jeg har tenkt meg ut å reise! Jeg er reisevandt og har lappen! jeg er keen på å reise så fort som mulig, men kan alltids vente litt så det blir litt selskap! Jeg har hatt lyst til å campe utenfor amster fler år nå, men aldri fått med meg noen, mine venner vil alltid bo på hotell i byen. Jeg synes det hadde vært chill og chillen litt utenfor og slippe alt bybråket men ha alle godene amster bor på!

Kunne f.eks tatt interrail til amster, vært der to-tre dager, eller så lenge det passer oss der og da i livet for så og leie bil i et av nabolandende og kjøre videre nedover.. F.eks igjennom italia, spania, romania, osv osv. er jo sinnsyke veier der som er dritfint! Jeg har vært mye å reisst i Sørøst-Asia, men ikke Sør-Øst Europa. Så jeg er keen, count me in! Roadtrip med en nye venner er alltids morro!

Sender deg pm med mail!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Så, hvordan gikk dette? Tviler på noe svar siden du ikke har vært her siden i fjor.
Du er nok litt ung, men fint å lære.

Hadde en bekjent som flytta ei uke ut I amazonas alene uten å være okjent eller noe. Lokale sa han var gal. Han overlevde.