Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1841
Heisann, jeg skal nå på reisefot om en måneds tid tenker jeg. Han jeg reiser med er avhengi av hjelp hele tiden. Han sitter i elektrisk rulle stol og elsker å feste og drikke.

Det han vil er å finne et sted der det går ant å være handikappet samtidig som man kan feste og ha det gøy!

Noen forslag til steder vi kan reise?

Takk for svar på forhånd
København?
Ganske digg med den billige spriten og livet på byen der. Så vidt jeg vet, burde det være enkelt å kjøre elektrisk rullestol rundt der (Eget fortau for syklister)
Trådstarter
Sitat av Legevakten Vis innlegg
København?
Ganske digg med den billige spriten og livet på byen der. Så vidt jeg vet, burde det være enkelt å kjøre elektrisk rullestol rundt der (Eget fortau for syklister)
Vis hele sitatet...
Takk for svar, men vi tenkte litt mer på et varmt sted. Gutten blir 18 år når vi er på reisefot.
*insert tittel her*
I spania, nærmere sagt allicante. Veldig rullestol venlig, snakker av erfaring, var lam en periode. Bra liv om kvelden er det og. Good luck!
Trådstarter
Sitat av kodi4k Vis innlegg
I spania, nærmere sagt allicante. Veldig rullestol venlig, snakker av erfaring, var lam en periode. Bra liv om kvelden er det og. Good luck!
Vis hele sitatet...

Hjertelig takk! Skal jeg absolutt ta med i vurdering!
Cruise?

Alle store amerikanske rederier seiler jo på middelhavet på sommeren, disse cruise skipene er jo tilpassa handicapede og har barer og heiser i alle bauger og kanter..
Er ikke så halvgæærnt dyrt heller.

Eller..

Hellas!
I disse tider koster det sikkert slikk og ingentig
å betale noen lokale som kan bære din kompis (litt ala' Calagula/romersk style..)
*insert tittel her*
Jeg koser meg veldig når jeg leser at noen vil ta med en kompis på tur, selvom han har et handikapp!

Flott gjordt av deg dette, KP til deg!
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Jeg koser meg veldig når jeg leser at noen vil ta med en kompis på tur, selvom han har et handikapp!

Flott gjordt av deg dette, KP til deg!
Vis hele sitatet...
Enig! KP fra meg og
Holder en finger på Alicante jeg å ; )
Anbefaler Allicante som noen har nevnt her. En kamerat ble lam fra hofte og nedover etter en bilulykke for 2 år siden. Han slet med depresjon etter det. Ett par uker etter ulykken bestemte vi oss i gjengen på åtte og spandere gutten en ferietur, slik at han kan slappe litt av og prøv å glemme det han har vært gjennom. Etter 2 ukers opphold fikk vi se godgutten vår smile igjen :P
Sist endret av Gulingen; 13. juni 2012 kl. 00:11.
Trådstarter
Sitat av Benjy Vis innlegg
Enig! KP fra meg og
Vis hele sitatet...

Hehe, skulle bare mangle. Han gjør mer enn noen andre jeg kjenner, virkelig en å se opp til!