Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4126
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Hei kjære med-freakere!

Brukte å være mye i Sverige da jeg var liten, og er sikkert 7-8 år siden jeg var der sist. Ser ut til at det blir ferie til Luleå i sommer.

Noen som vet om uteplasser/gode butikker/ting å gjøre her? Blir der en liten uke tenkte jeg. Tar med meg madammen.
Har bil så fremkomst til diverse steder er ingen problem.



Vet at mange nordmenn tar seg småturer til Sverige i ny å ne så noen som har noen tips til hva vi kan finne på?
Finne noen søte flickor og ta dem med på rommet?



EDIT:upss så ikke at du skrev at du hadde med madammen...
Sist endret av wizhl; 5. juni 2012 kl. 23:17.
Sitat av wizhl Vis innlegg
Finne noen søte flickor og ta dem med på rommet?
Vis hele sitatet...
Han har dame.. ;(
Et eller annet sted kan du prøve deg på verdens sterkeste pølse. De som lager den må ha hansker for å beskytte huden, og man må skrive under på en kontrakt som sier at du spiser den på egen risiko. Tror det vanker diplom, magesår og tskjorte på de som klarer det.
Generelt lite å gjøre i nordsverige, annet enn å bade, slikke sol og stirre på svenske jenter...
Vet ikke hvor i Sverige dette du snakker om er, men ca 1times kjøring fra Svinesund ligger det en awesome camping plass jeg ikke husker navnet på.
Innmari stor med strand, badebasseng og alt mulig.
Ta med telt og overnatt vertfall en natt der!
go cart, paintball, bade, tivoli, alkohol, synge karaoke på byen, sjekke damer, gå en lang tur i naturen, telte ute, utforske.
Aner ikke hvor dette er en gang btw.
Tja det er vel både bare, nattcluber og pubber også i nord-sverige?
Også har jo Sverige en maks sats på 6t timer på hvor lenge polisen kan holde deg i fyllarresten, så du tåler godt å bli hanket inn og kan likevel vinne festen.
Kjøp noen kinaputter, oppsøk Liseberg eller kom deg til Christiania gjennom Malmø.
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Kjøp noen kinaputter, oppsøk Liseberg eller kom deg til Christiania gjennom Malmø.
Vis hele sitatet...
Den siste der ga meg kraftig lættis. ;D
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Trådstarter
Luleå er da i nord Sverige, laaangt unna Svinesund

Go cart hørtes artig ut, må nesten sjekke om de har det der oppe. ^^


Noen andre ideer? Ingen nordlendinger som har vært i Luleå før? :P
Du må beise sjarken!
Det er ganske bra go-cart der oppe har vert i luleå mange ganger.
Vet ikke helt når du er der, men jeg ville tatt turen til Vesterås og fått med meg Amcar treffet! Har vært der en gang og fy flate, utrolig mye kule biler og masse morsomme mennesker!
Power Big Meet 2012.
Sist endret av PerPerPerPer; 6. juni 2012 kl. 08:52.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Stikk på Systembolaget, billig alkohol er alltid gøy.
Kjøp softgun, kombiner gjerne med punktet over, og ha softgunkrig med alkohol innabords.
Kjøp fyrverkeri, morsomt.
Hva enn du gjør, ikke dra på byen. Med mindre du vil bli dømt for drap etter partysvenske-O-rama.
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Trådstarter
Drar nok ikke på byen etter en dose svensk alkohol og softgun kjøp nei..

Når vi er inne på softgun, er det lov å ta med seg tilbake til Norge?
Lurer også på hva jeg egentlig kan ha med meg av varer tilbake. Ser for meg at det blir noen timer med shopping!

Jeg skal være der i slutten av Juli, så Amcar rekker jeg ikke
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Jeg skal være der i slutten av Juli, så Amcar rekker jeg ikke
Vis hele sitatet...
Synd, det er virkelig verdt å få med seg.

Har aldri hatt noe problemer med å ta med softgun/luftvåpen over grensa fra begge sider. Vet ikke hva loven har å si om dette, da. Du får kjøpt de samme softgunnene og luftvåpnene i Norge, så det burde ikke være noe problem.