Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 3088
Heisann folks! Nå nærmer påskeferien seg og jeg lurer rett og slett på om noen har tenkt seg ut å reise?

Jeg og gutta fantaserer om å reise litt vekk i ferien, men finner ikke noe særlig med billige reiser i påskeferie perioden. Kanskje noen her har noen erfaringer eller gode forslag til reisemål for en ålreit penge?
Jeg sååå langt vekk som til The Gathering i Hamar
Hamar her også!
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Skulle til Trysill, men hele familien drar dit og det betyr jo at hele huset skal stå tomt i en helt uke.. Blir trolig LAN og narko-bule her..
Hvis du ikke er TG-typen kan du jo alltids få med deg gutta på en skikkelig hyttetur med masse pils og røykings. Det er alltid kos
Har ikke tenkt så mye på det, men det blir nok til at jeg tar med meg en liten gjeng på en av hyttene våres og drikker noen kasser pils
Eneste som er verdige selvfølgelig The Gathering
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har prøvd å finne på planer til påsken, vips nu er påska startet.
Har løst å komme meg ut av Finnmark, men er ganske så forever alone så må vell holde meg til trofaste tvn
TG HERE I COME!
gleder meg ass!
2. gang på TG for meg!
Dott i øret.
stagg's Avatar
Noen som skal gjøre noe så utrolig som bål, kvikk-lunsj og en tur på langrenn i påska? Skog og mark er vel kanskje ikke det som er den mest normale plassen for en freaker ute LSD?

Hva jeg skal? På en bondegård i Lom.
Fest og cellegift i helgene, hasjbule og indica i ukedagene. Kan vell ikke klage.
Amsterdam. Kjør bil om fly blir dyrt tar bare 2-3 dager avhengig av hvor du bor i landet ? 3 fra Finnmark
Sitat av stagg Vis innlegg
Hva jeg skal? På en bondegård i Lom.
Vis hele sitatet...
LOL jeg og
The Gathering <3
Lurer på akuratt det samme som deg. What to do!..

Det jeg har kommet opp med er:

Oslo - København (båt) ink. lugar
Hotel i Køben - 1 natt, ink frokost
København - Oslo (båt) ink. lugar

898,-

Skal såklart innom Kristiania om vi drar!

http://www.dfdsseaways.no/

ANDRE FORSLAG?
Påskeferien skal man ha i bålgropa på fjellet. Dit kommer man seg med skuter. Ekte påske <3
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av Jazzy Fizzle Vis innlegg
Lurer på akuratt det samme som deg. What to do!..

Det jeg har kommet opp med er:

Oslo - København (båt) ink. lugar
Hotel i Køben - 1 natt, ink frokost
København - Oslo (båt) ink. lugar

898,-

Skal såklart innom Kristiania om vi drar!

http://www.dfdsseaways.no/

ANDRE FORSLAG?
Vis hele sitatet...
Er det så dyrt? Hadde tenkt til å gjøre dette selv en random helg før 17 Mai, men nå får vi jo se..
Hva med Amster? Kjør med Ryanair og ta deg inn på et av hotellene anbefalt her på NFF.

Edit: Eventuelt: http://www.dfdsseaways.no/minicruise...til-kobenhavn/

Ta båt, stikke til Christiania, røyke deg balle, ta båt. For under 500-lappen.
Sist endret av PerPerPerPer; 30. mars 2012 kl. 09:40.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av stagg Vis innlegg
Skog og mark er vel kanskje ikke det som er den mest normale plassen for en freaker ute LSD?
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke denne setningen helt, men hvis du hinter til at LSD best nytes i skog og mark har du et godt poeng
Sist endret av Bothrops; 30. mars 2012 kl. 09:44.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Skal nedover i Europa på urbex foto tur. Nederland, Belgia, Tyskland, Luxemburg osv.... total craziness med folk fra Nederland og England. Gleder meg masse men blir sikkert ganske slitsomt og... Visstnok 25 steder vi skal innom på 3 dager.
Hyttetur, fest og årets første padletur i elv Gleder meg!
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Er det så dyrt? Hadde tenkt til å gjøre dette selv en random helg før 17 Mai, men nå får vi jo se..
Hva med Amster? Kjør med Ryanair og ta deg inn på et av hotellene anbefalt her på NFF.

Edit: Eventuelt: http://www.dfdsseaways.no/minicruise...til-kobenhavn/

Ta båt, stikke til Christiania, røyke deg balle, ta båt. For under 500-lappen.
Vis hele sitatet...

Hvor billig kan man få en amstertur for da?
Noen som veit om de billigste hotellene, reiemåtene osv? :P

(500kr og 898 ekke så mye forskjell da, + en natt extra i Køben for 398,-)
Ski tur med enn venns familie, kos det
KIRKENES

[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Sykkelturer langs vei, gå MYE på ski, og kjøre enda mer snøscooter Hyttekos!

Ha en god påske folkens!
Norskehesten
Alden's Avatar
Anbefale dere og ikke skrive på facebook at dere skal la hjemmet deres stå tomt i påsken ved å skrive feks "Skal Bli deilig å dra med hele familien i påsken"

Her i gården blir det besøk av familie med en sikkelig hjemme påske <3
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Satser på en liten tur til en liten bygd her i Østfold, sitte på låven og drikke Jack som en gal!
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Skulle til Trysill, men hele familien drar dit og det betyr jo at hele huset skal stå tomt i en helt uke.. Blir trolig LAN og narko-bule her..
Vis hele sitatet...
hahahahahha, dagens
Skal reise fra Cairns til Darwin. Tut og kjør!
Er dere mange gutter så stikk til Åre og lei dere inn på suite @ Copperhill. Tusenlapp på hver, og dere får leve som konger :-))) Ski, vilt uteliv og ja;o))
det blir litt reising , kypros - røldal - hovden - oslo. så blir ein aktiv ferie
billig båttur til copenhagen! gratis sort of, du får 100 kr som ticketen kostet, på nøkkelkortet til lugaren din.

http://www.dfdsseaways.no/singlepage/co_pro/seher
Skal til Hemsedal. Regner med at det ikke går ann å gå på langrenn der, så får vel ta med alle skolebøkene.
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Sitat av MrNorUe Vis innlegg
Skal nedover i Europa på urbex foto tur. Nederland, Belgia, Tyskland, Luxemburg osv.... total craziness med folk fra Nederland og England. Gleder meg masse men blir sikkert ganske slitsomt og... Visstnok 25 steder vi skal innom på 3 dager.
Vis hele sitatet...
Da gleder jeg meg til bilder !
Skal 2 til Shanghai (Kina) nå i påsken ++ Guttetur med 2 kompiser! Blir greit awesome=)
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
LOL jeg og
Vis hele sitatet...
Hoi Hoi.

Kanskje vi tilfeldigvis møter hverandre i skogen mens man tar en "røykepause".

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Jeg forstår ikke denne setningen helt, men hvis du hinter til at LSD best nytes i skog og mark har du et godt poeng
Vis hele sitatet...
Forsto den ikke helt selv, så du er tilgitt.

Freaks trives best i skogen da de er på "tur".
Puling og sprit