Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 895
Jobben har allerede begynt å planlegge ferieavikling hos oss.
Derfor lurer jeg på om Sensation White (den første eventen i året) alltid havner på samme dato, eller må jeg bare vente til de setter ny dato i år?

Sist Sensation var 3 og 4. Juli .

På forhånd takk.
Du tenker da på Sensation White i Amsterdam. Det pleier å være rundt samme periode etter hva jeg har lagt merke til, men du bør ikke satse på at det er DEN og DEN dagen. Kjipt å rigge til ferie, for så å se når billettene blir sluppet, at det ikke er for uka etterpå.
Forøvrig må du nok vente en stund til billettene kommer ut for salgs også, så jeg ville forhørt meg om dem hadde mye godvilje på kontoret å kunne la deg bestemme deg når det nærmer seg. Bare si at du er rimelig sikkert det blir i juli, men at du ikke kan si noe helt sikkert enda, da det ikke er lansert dato for arrangementet. Selvfølgelig varierer det nok en del på hvor lett dette er, jeg var heldig på min arbeidsplass. Det er vertfall verdt et forsøk, og bedre en å sitte med "fingen i ringen" å ha ferie feil uke.

Du kan jo prøve å sende dem en mail, men hvor mye som er helt bestemt, og hvor mye dem faktisk vil fortelle deg før de går ut offentlig er nok heller labert.
Forrige White, var ikke på samme tidspunkt som den gangen jeg skulle reise ned mener jeg på.
Sjekket nettsidene deres, men var bare gamle arrangement som var listet opp.
/dev/urandom
RandomiZed's Avatar
Trådstarter
Jess, er første eventen i amsterdam jeg tenker på.

Vel, jeg får bare vente og se. Det gikk greit nok sist gang jeg ordna ferien min til de datoene.
Nå har jeg riktignok 4 uker ferie til gode, men vil helst ordne det sånn at sensation havner midt i, ca.
Jævlig kjipt å ordnet ferie og finne ut senere at sensation er 1 dag før ferieslutt:P
Sist endret av RandomiZed; 4. januar 2010 kl. 07:20.
Det kan være jeg har bæsjet på leggen her. Søkte frem datoen for tidligere sensation, og fant følgende.
Date for Sensation White is always the first saturday in july.
ID&T is in charge of the line-up so Armin couldn't answer
your question even if he would actually be playing,
also ASOT has been on di.fm for 2 years so there's no way
you listened to it for few years...
btw. welcome to the forum, your introduction thread is here.
Vis hele sitatet...
Kilde: http://forum.arminvanbuuren.com/inde...showtopic=9452

Sensation (White) is mostly a trance and house event. All the attendees are required to wear white and the Amsterdam ArenA itself is decorated to match. Sensation White's slogan is "Be Part Of The Night - Dress in White". Every event has around 40,000-45,000 tickets available. The Amsterdam ArenA event takes place every year on the first Saturday in July while the German event in the LTU Arena in Düsseldorf is held on New Year's Eve. In 2009 it was organized for the first time on two subsequent nights on 3 and 4 July in the Amsterdam Arena where the opening of the Wicked Wonderland took place.
Vis hele sitatet...
Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Sensation_%28event%29
Sist endret av møkk; 4. januar 2010 kl. 07:34.