Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2934
Har en HD PVR dekoder fra get som ikke vil starte opp. Står bare boot i displayet og der blir den.

Det startet natt til lørdag. Jeg skrudde av boksen med fjernkontrollen på vanlig måte. Etter en stund la jeg merke til at viftelyden fra dekodern ikke ble borte, så jeg skrudde den av ved hjelp av bryteren bak.
Lørdag formiddag skal jeg skru på boksen min, men den kom aldri forbi boot stadiet.

For noen timer siden gikk jeg til elkjøp og fikk ny dekoder, men også denne stopper opp i boot stadiet.

Eneste tips jeg har fått fra get etter to samtaler er å dra ut strømmen i noen minutter og prøve igjen, hvis ikke må jeg bytte boks.

Har prøvd å bytte om på alle kabler og piss, men nada.

Noen som har noen tips?? Virker ikke på meg som om det er boksen når både den gamle og nye kræsjer på samme sted. Eller er det bingo om man får en boks som fungerer eller ikke?
Sist endret av Beis; 28. oktober 2013 kl. 16:51.