Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1182
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei vet det står på nettet amfetamin kan vises i blodet alt fra 1 til 3 dager.. tror dere jeg er rein på mandag når jeg tok fredag og natt til lørdag (idag) tok siste stripe for noen timer siden.. vet dere ikke har fasiten men bare lurer på om dere har tatt blodprøve etter amf inntak og fris vert rein etter en dag osv eller om det har vist leenge.. og tror dere jeg kan ta en stripe til idag eller er løpet allerede kjørt.. tenkte og egentlig bare ta noen striper igår fredag og stoppe der for da hadde det blitt tre dager til prøven men det ble litt mere fordi dette er den beste jeg har prøvd
slapp av og ta en valium mann får finntt
Hadde ikke satset på det.

ca:
Metamfetamin
------------
Urin Minimum :2-7 timer
Urin Maksimum :2-4 dager
Blod :1-3 dager
-------------------------
Amfetamin
----------
Urin Minimum :2-7 timer
Urin Maksimum :2-4 dager
Blod :12 timer

Hvis du ikke bestemt vet hva du har inntatt bør du ta høyde for at det kan være Metamfetamin.
Sporingstiden for Metamfetamin er som du ser vesentlig lengre ved blodprøve.

Hvis du vet at det er amfetamin du har tatt bør det gå
Sist endret av vindaloo; 1. august 2020 kl. 05:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette er garantert metamfetamin nedi her selvom det skulle være amfetamin men er vell en god blanding.. men da er det 2 døgn og 17-18 timer cirka siden siste inntakt når jeg tar prøven vil jeg tro..... ja jeg leste det at amf ikke sitter så lenge men her er det metamfetamin... jaja får bare krysse fingrene.. får også krysse fingrene på at jeg får sove vist jeg er heldig til kvelden idag lørdag.. tok siste inntak mitt på natta fra fredag til idag.. blir sikkert våken leeenge
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
kan ikke ta valium heller da, det sitter jo vell i blodet en stund det også
ja men er lovlig medisin

du har vel en gammel eske valium du kan vise til med ditt navn?
Sist endret av storetårn; 1. august 2020 kl. 05:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg hadde en sprekk, og måtte begynne med urinprøver. Tok kun fredager. Blei tatt 2 av 6 ganger, så er ikke sikkert. Rivotril er verst. Hvis du drikker myyyyye vann på søndag, og ikke så mye før du skal ta den(de kan se om urinen er for mye blandet) så gir jeg deg 75% sjanse
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har avgitt rein blodprøve 1 dag etter engangs inntak og rein urin prøve 2 dager etter en 3 dagers tennings snurr.
Men det er vel kanskje veldig individuelt og litt diverse som spiller inn kanskje ?
Ring og si du har sår hals og hoster en del så kjøper du deg noen dager.
Ta korona test så kjøper du deg 10 dager iallfall. Selv om testen er negativ for corona skal du gjøre ferdig karantenetiden.