Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1466
Anonym bruker
"Forelsket Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Skal snart inn i militæret (HMKG). Hvordan gjør jeg meg sikker på at narkohunden ikke markerer på meg? Har ikke røyket på 1 mnd cirka og skal inn neste uke... takk for svar
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok vanskelig å sikre seg helt, men om du vasker klærne på 40 eller 60 grader (alt etter hva de tåler) så er du nok så godt sikret du kan bli. Så lenge du ikke har noe på deg gjør det nok ingenting at du blir markert, eventuelt kan det kjapt bortforklares: Har vært på fest, kan hende noen røyka der.
Ikke så mye mer du kan gjøre en å vaske klærene dine godt før du pakker det med deg. Da skal det nok gå helt fint. Dersom du pisser rent og ikke har noe på deg er det ikke noe problem uansett. Lykke til
Hvis det er så lenge siden du har røyket kan du bare nekte. Si at de kan kroppsvisitere deg og at du frivillig avgir urinprøve. De kan ikke ta deg på noe når det ikke kan påvises på prøver
Sist endret av Pope; 30. juli 2020 kl. 23:41.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøp nye klær er nok det smarteste!
Anonym bruker
"Fremmed Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vask dem. De bruker også q tips for å sjekke diverse steder opp i mot ett slags stoff. Da sjekket de kortholdere osv.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man pleier vel å vaske klæra før man skal noe sted. Du er safe etter vask vanlig bruk, men om du har brukt en fast bukse eller jakke som du alltid går med en løs femmer i som gnir seg og velter rundt i stoffet så ville jeg lagt igjen den buksa eller jakka hjemme. Da kan partikler ha festa seg i stoffet og de er ikke like lett å vaske bort som bare lukt.
Så lenge du er clean er det ikke noe problem.
Nei det eneste det faller ned på er om du er clean. På innryksdagen min, gikk alt helt fint til de begynte med qtipsen. De fikk utslag på mobilbatteri på en gammel flipp tlf jeg hadde. Etter dette havnet jeg i en restegruppe som mått inn til lege å psykriater for evaluering, vær ærlig og så lenge du pisser rent så forstår de nok at du er skikket for tjeneste. Fullførte tjenesten som medic og tjeneste gjorde 2turer i Afghanistan.
Lykke til går nok helt fint skal du se
Kjøp nye klær - pass på at de ikke blir eksponert, ikke ha med ting som har vært i kontakt med ulovlige rusmidler.
Vær rusfri en måned i forveien...

Det kan finnes støv inne i telefonen din osv. Var flere som ble huka når jeg var inne, da fant de støv og alle måtte levere urin- og hårprøve til FHI.
Så lenge du er clean i blod/ urin og ikke har med deg noe inn, så skal det gå fint. Hvem som helst kan jo ha gått forbi en hasjrøyker og fått sporer av det i klær.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Så lenge du er clean i blod/ urin og ikke har med deg noe inn, så skal det gå fint. Hvem som helst kan jo ha gått forbi en hasjrøyker og fått sporer av det i klær.
Vis hele sitatet...
Nja, sikker på dette? Skal ikke være bastant selv, men jeg trodde de hadde kluter de stappa ned i lommene dine og at de blei blå eller noe ved utslag? Mente å ha sett det på et klipp og at det er nok til å sende folk hjem? Noen?
Sitat av knert1 Vis innlegg
Nja, sikker på dette? Skal ikke være bastant selv, men jeg trodde de hadde kluter de stappa ned i lommene dine og at de blei blå eller noe ved utslag? Mente å ha sett det på et klipp og at det er nok til å sende folk hjem? Noen?
Vis hele sitatet...
En hundemarkering i seg selv på lukt i klærne var vel i all hovedsak det jeg tenkte på. Og da vil neppe en sånn klut plukke opp noe vel? Spesielt etter at man var vasket klærne. :P