Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1368
Anonym bruker
"Plaprende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk noen 1mg Alprozlam i posten dag og tok 1 for rundt 2 timer siden.
Hvordan er det om jeg da tar litt coke eller amf nå?
Er det "safe" eller blir jeg bare sittende å snorte og snorte uten effekt eller hva?

Noen med litt erfaring som kunne svart?
Amf har en tendens til å "overkjøre" riv/xanax er min erfaring.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke vits å ta downers og uppers samtidig og som kjent vil en stripe lede til ti til og pillene var da fullstendig bortkasta.
Anonym bruker
"Plaprende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke vits å ta downers og uppers samtidig og som kjent vil en stripe lede til ti til og pillene var da fullstendig bortkasta.
Vis hele sitatet...
Tok ikke pillen spesielt for ruseffekt, mer for å sjekke om den var ekte i forhold til de jeg tidligere har smakt på så om det er bortkasta eller ikke spiller egentlig ingen rolle.

Tenkte mer på at det ikke er slik at jeg ender opp skikkelig dårlig eller om det burde gå helt fint.
Benzo og amf har en tendens til å gjøre deg til en seriekriminell søppelnarkis, sååeh.. Ville styrt unna
Anonym bruker
"Plaprende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ztaale Vis innlegg
Benzo og amf har en tendens til å gjøre deg til en seriekriminell søppelnarkis, sååeh.. Ville styrt unna
Vis hele sitatet...
Tar jeg nok så går jeg vel 2-3 mil til nærmeste nabo
Men nei, tenkte mer på 3-4 striper coke på 20mg per eller 2 linjer amf på 30mg per.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tar jeg nok så går jeg vel 2-3 mil til nærmeste nabo
Men nei, tenkte mer på 3-4 striper coke på 20mg per eller 2 linjer amf på 30mg per.
Vis hele sitatet...
Jeg kan omtrent garantere at de coke-stripene dine kommer muligens til å være på 20mg per. men antallet av striper løses matematisk på denne måten: antall gram kokain du har tilgjengelig eller har muligheten til å skaffe*1000/20. Når det kommer til effektmessig, så synes jeg at amf+ benzo har vært veldig behagelig men det er ingenting å anbefale, her vil jeg henvise til ztaale selv.
Sist endret av Relevant; 29. juli 2020 kl. 23:46.
Med 1mg xan vil jeg si det mest sansynlig gå greit. Colaen vil overdøve effekten av xan rusmessig, men du vil fortsatt være ekstra angstfri å generelt oppføre deg ellers som du er på xan. Tross alt lav dose.
Sist endret av sukkersyke; 30. juli 2020 kl. 03:09.
Anonym bruker
"Plaprende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Med 1mg xan vil jeg si det mest sansynlig gå greit. Colaen vil overdøve effekten av xan rusmessig, men du vil fortsatt være ekstra angstfri å generelt oppføre deg ellers som du er på xan. Tross alt lav dose.
Vis hele sitatet...
Har null erfaring med benzo ifra tidligere egentlig, så sånn sett føler jeg meg helt normal bare uten angsten og hodekjøret jeg vanligvis har, det endrer seg vel sikkert om man tar flere eller blander med alkohol.
Jepp, ville holdt det til kun cola. Alkohol har mye større sansynlighet for å gjøre noe dumt
Alkohol + cola = bøllefrø

Xan + cola = enten superchill samtidig som man er kliss våken eller bøllefrø her også.