Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 498
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La oss si jeg vanligvis tar 10mg om dagen , og en dag , BARE EN DAG , inntar 50mg , må jeg ta 50mg neste gang for å få samme effekt , eller kan jeg bruke 10mg
Du vil nok ikke få like god effekt av de 10mg som du vanligvis ville fått. Man får en liten "spike" i toleransen.
Om det er et langtidsvirkende Benzodiazepin, som for eksempel Klonazepam eller Diazepam, vil du nok ikke merke noe særlig i det hele tatt, ettersom du da fortsatt har masse virkestoff igjen i systemet.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Du vil nok ikke få like god effekt av de 10mg som du vanligvis ville fått. Man får en liten "spike" i toleransen.
Om det er et langtidsvirkende Benzodiazepin, som for eksempel Klonazepam eller Diazepam, vil du nok ikke merke noe særlig i det hele tatt, ettersom du da fortsatt har masse virkestoff igjen i systemet.
Vis hele sitatet...
Det er Bensedin altså Diazepam Takk for svar. Så det går fint å kose seg med 50-60mg uten å bli avhengig , jeg bruker ikke hver dag , veldig sjeldent ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er Bensedin altså Diazepam Takk for svar. Så det går fint å kose seg med 50-60mg uten å bli avhengig , jeg bruker ikke hver dag , veldig sjeldent ?
Vis hele sitatet...
Du kan fint bruke Bensedin (Diazepam) sjeldnere enn hver dag og allikevel bli avhengig.
Om du koser deg med 50mg en gang i måneden klarer du deg nok fint, men husk at det fort blir oftere enn det man i utgangspunktet hadde tenkt.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Du kan fint bruke Bensedin (Diazepam) sjeldnere enn hver dag og allikevel bli avhengig.
Om du koser deg med 50mg en gang i måneden klarer du deg nok fint, men husk at det fort blir oftere enn det man i utgangspunktet hadde tenkt.
Vis hele sitatet...
Takk for svar Ja , har vært avhengig av benzo før , og jeg vil ikke bli det igjen Får bruke med måte