Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2433
Ser mye negativt. Men har hatt dem før og var fornøyd.

Hva er deres erfaring?
Billig
Dekningen er den tregeste
Trådstarter
92 3
Sitat av Kjetil Kjetting Vis innlegg
Billig
Dekningen er den tregeste
Vis hele sitatet...
Hva legger du i dekning?
Sitat av bigdaddy Vis innlegg
Hva legger du i dekning?
Vis hele sitatet...
De har vel sendere rundt omkring i Norge. Hvis dekningen er dårlig, så er man tydeligvis bare på en "kjip" plass iforhold til beste/nærmeste sender.
Har hatt de i flere år nå. Billige abonnement og god kundeservice. Har vært en del rundt om i Norge og ikke merket noe til dårlig dekning. Riktignok har jeg ikke vært på de mest øde plassene. De holder på å bygger ut 4G nettverket sitt som bare det så om det er en plass som mangler dekning kan det godt hende det blir ordning på det ganske kjapt
Trådstarter
92 3
Sitat av Curragi Vis innlegg
Har hatt de i flere år nå. Billige abonnement og god kundeservice. Har vært en del rundt om i Norge og ikke merket noe til dårlig dekning. Riktignok har jeg ikke vært på de mest øde plassene. De holder på å bygger ut 4G nettverket sitt som bare det så om det er en plass som mangler dekning kan det godt hende det blir ordning på det ganske kjapt
Vis hele sitatet...
Høres bra ut!

Hvor mye gb har du?
Funker utrolig bra for meg så lenge jeg ikke er koblet til deres «ice+»-nett. Betaler ca 265kr i måneden for 10GB nett. Ring de så kan du få en bedre deal enn den på nettsiden.
Trådstarter
92 3
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Funker utrolig bra for meg så lenge jeg ikke er koblet til deres «ice+»-nett. Betaler ca 265kr i måneden for 10GB nett. Ring de så kan du få en bedre deal enn den på nettsiden.
Vis hele sitatet...
Damn, hvordan fikk du så bra deal?
Uvaksinert 👍
Husk at 10gb bare er tull. Maks 2gb på andre enn dems eget nett og siden dems dekning suger så se på det som 2gb og ikke 10
Hvorfor vurdere Ice når du får andre billige operatører med tilsvarende deal på Telenor sitt nett?

Holder på å bygge ut 4G. Det gjorde Telenor for hvor mange år siden?
Sist endret av Dough; 3. juli 2020 kl. 21:09.
Jeg jobber i Talkmore og har gunstige avtaler for de som skulle vært interessert, gjerne send en pm om du vil høre mer.
Trådstarter
92 3
Sitat av Kjetil Kjetting Vis innlegg
Jeg jobber i Talkmore og har gunstige avtaler for de som skulle vært interessert, gjerne send en pm om du vil høre mer.
Vis hele sitatet...
Hadde dem, fikk ræva deal. 2 gb for 149,-.

Sitat av Dough Vis innlegg
Hvorfor vurdere Ice når du får andre billige operatører med tilsvarende deal på Telenor sitt nett?

Holder på å bygge ut 4G. Det gjorde Telenor for hvor mange år siden?
Vis hele sitatet...
Dobbelt så dyrere.
Sist endret av bigdaddy; 4. juli 2020 kl. 00:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kjetil Kjetting Vis innlegg
Jeg jobber i Talkmore og har gunstige avtaler for de som skulle vært interessert, gjerne send en pm om du vil høre mer.
Vis hele sitatet...

Hva med folk som ikke er kreditt godkjent? Får alikavel avtale hos telenor når det gjelder internett, men hva med telefon abonnement?
Uvaksinert 👍
Sitat av bigdaddy Vis innlegg
Hadde dem, fikk ræva deal. 2 gb for 149,-.



Dobbelt så dyrere.
Vis hele sitatet...
Er ikke 149,- for 2gb billigere enn 265,- for 2gb + 8 ubrukelige? Og seriøst, er jo elendig dekning og lydkvalitet på ice.
Ser du på veiledende priser så er det marginalt som skiller. 2GB er henholdsvis 199 og 229,- Ta med at Talkmore er med EU/EØS så er det bare bruken som avgjør om det egentlig er noe billigere.
Sitat av daffe Vis innlegg
Er ikke 149,- for 2gb billigere enn 265,- for 2gb + 8 ubrukelige? Og seriøst, er jo elendig dekning og lydkvalitet på ice.
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt ice i flere år nå, kjenner meg ikke igjen på dine påstander om dekning og lydkvalitet.

Til ts: jeg kan trygt anbefale ice, men det er sikkert andre gode løsninger også.
Uvaksinert 👍
Har prøvd ice, prøvd mange forskjellige. Det eneste som desverre faktisk fungerer er de som utelukkende bruker telenor sitt nett.

Å prate med noen som har ice er håpløst, er som dårlig nmt dekning. Egentlig litt rart i 2020,men men. Unga har ice og er fortvilet fordi de kun har 2gb de kan bruke selv om det er 10gb ab. Finnes jo kun noen få steder man kan bruke de resterende 8 siden det må være med ice dekning. Og dette er faktisk sentralt på Østlandet. I og rundt hovedstaden. Synd at man liksom må drive å slå av data fordi man opplever hver mnd at man ikke har mer data fordi man denne mnd heller ikke fant ice sin mobilmast. Tror nesten de kun har en
Sist endret av daffe; 4. juli 2020 kl. 09:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dårlig. Dårlig dekning, dårlig kundeservice, dårlig pris iom at den vokser til noe helt annet enn man kjøpte pakka for i utgangspunktet. Bruker de ikke igjen.
Hadde ice når dem hadde 1 GB for 99 kr for en del år siden. Opplevde da dårlig nett, ergo dårlig dekning.
Senere byttet jeg til Talkmore pga gratis til Danmark. Topp nett der. Telenor nett. Mener å huske at jeg betalte 249 for 3 GB. Syntes det var dyrt den gang da.
Byttet videre til OneCall fri tale og SMS uten data til 99 kr mnd. Fortsatt fri tale og SMS til Danmark. Fortsatt Telenor nett...
Billig, dårlig dekning og hastighet. Skal du noe annet enn å surfe nyheter og kanskje se på youtube ville jeg sett på noe annet. Du kan jo evt prøve en måned for å se hvordan det er hos deg.
Trådstarter
92 3
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Billig, dårlig dekning og hastighet. Skal du noe annet enn å surfe nyheter og kanskje se på youtube ville jeg sett på noe annet. Du kan jo evt prøve en måned for å se hvordan det er hos deg.
Vis hele sitatet...
Bruke data bare for å sjekke nyheter/twitter, sjeldent Youtube.

Sitat av celtseus Vis innlegg
Dårlig. Dårlig dekning, dårlig kundeservice, dårlig pris iom at den vokser til noe helt annet enn man kjøpte pakka for i utgangspunktet. Bruker de ikke igjen.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med "vokser til noe annet"? Man betaler vel ikke mer enn det som er fastpris i mnd?
Sist endret av bigdaddy; 5. juli 2020 kl. 13:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Angelstar Vis innlegg
Hadde ice når dem hadde 1 GB for 99 kr for en del år siden. Opplevde da dårlig nett, ergo dårlig dekning.
Senere byttet jeg til Talkmore pga gratis til Danmark. Topp nett der. Telenor nett. Mener å huske at jeg betalte 249 for 3 GB. Syntes det var dyrt den gang da.
Byttet videre til OneCall fri tale og SMS uten data til 99 kr mnd. Fortsatt fri tale og SMS til Danmark. Fortsatt Telenor nett...
Vis hele sitatet...
Onecall bruker ikke telenor nett, det er Telia sitt nett de bruker.
Jeg har låst mitt til ice, for har jeg den til automatisk hopper den over på ice+ som er håpløst dårlig. Aldri hatt dårlig signal noe sted med ice. Veldig fornøyd.