Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4165
Klokken er i skrivende stund 05:49 og jeg er lei meg. Lei meg fordi jeg for under fem minutter siden sov søtt og drømte livaktig at jeg spiste en herlig frokost for så å sakte våkne sakte og fortumlet innse at jeg lå og tygde på snusen jeg sovnet med i går.
Endte som alle andre ganger med at jeg sto opp for å skylle og børste kjeften og pisse. FAEN!

Skriver dette mest for å få ut frustrasjon, men om noen har tips mot dette tar jeg dem hjertelig i mot.
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 06:56.
en antydning til søvn her i gården fører fingrene rett oppi leppa og så ser jeg hvor den havna dagen etter
Sovne sjøl med snus under leppa en gang iblandt. Våkna mandag kl09 med sterk epok under leppa. Ti timers snusing den natta. Blæh .

er også skikkelig sjarmerende for damene med brune snusflekker i senga.
Sitat av Kutulu Vis innlegg
er også skikkelig sjarmerende for damene med brune snusflekker i senga.
Vis hele sitatet...
Er det ikke lov å skifte på senga når den blir skitten?
Sovner støtt å stadig med snus, men har aldri problemer med at den havner i senga. Ligger på samme plass som der jeg la den dog er det hvite bleier så sliter ikke med brune tenner
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Anbefaler å bruke all white som en egen "nattsnus" Om du begynner å tygge på den er det nesten ikke verre enn om det skulle vært en tyggis, og ingen brune flekker på lakenet.
Bruker Epok om natten Smaker ikke noe bedre når man tygger på den. Smaker faktisk verre.
Skjer støtt og stadig med meg og Ganske ekkelt.
Sånn er livet
Jeg pleier rett og slett ikke å snuse når jeg legger meg ned i senga, med åra har jeg utvikla en slags failsafe mot å sovne med snus tror jeg. Husker jeg pleide å gjøre det på ungdomsskolen osv i hine Håre men å våkne til den smaken er noe av det verste jeg vet. Komboen sovesmak og gammal snus sprenger drittsmakskalaen ass, særlig når det er det første som møter deg når du forlater drømmeland.
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Komboen sovesmak og gammal snus sprenger drittsmakskalaen ass, særlig når det er det første som møter deg når du forlater drømmeland.
Vis hele sitatet...
Helt enig der, equimanthorn! Synes allikevel det er mye enklere å sovne med to sterke prell på hver side av overleppa når jeg skal sove, så ender med alltid med å snuse når jeg legger meg.

Kanskje jeg skal begynne å betale dama for å lirke ut snusene av leppa mi når hun hører meg begynne å snorke
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 17:54.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det skumleste er jo når du sovner med snus, og våkner uten snus verken i leppa, på gulvet eller i senga. Kan ikke telle hvor mange ganger det har skjedd meg.

Har aldri lagt merke til hele snusposer i avføringen, så jeg regner med at magesyren oppløser alt.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Det skumleste er jo når du sovner med snus, og våkner uten snus verken i leppa, på gulvet eller i senga. Kan ikke telle hvor mange ganger det har skjedd meg.

Har aldri lagt merke til hele snusposer i avføringen, så jeg regner med at magesyren oppløser alt.
Vis hele sitatet...
Det er ingen kul følelse nei! Og man (jeg) føler seg gjerne ganske uggen og rar i magen om man har sovet 7+ timer med snus i kjeften og svelget den. Man får nok i seg litt mer nikotin enn det man er vandt til, tipper det er grunnen.

Koselig at det er så mange andre som opplever det samme som meg i forhold til snusing og søvn
Sist endret av krystallkongen; 13. mai 2020 kl. 18:08.
@Dongerino Det skjedde meg en del under samme periode faktisk. Jeg lurte på det samme som deg, men så gjorde mor mi storrengjøring en dag og da viste det seg at det lå en del brukte preller bak senga. Aner ikke hvordan de kom seg dit. Sikkert på en eller annen måte mista dem nedi sprekken eller noe i søvne men har absolutt ikke noe minne av at jeg lente meg såpass mot overnevnte sprekk selvom det åpenbart er det som har skjedd.
Sist endret av equimanthorn; 13. mai 2020 kl. 18:10.
Du skal ikke se bortifra at du tar dem ut av munnen og pælmer dem i halvsøvne og derfor finner dem på rare steder i ettertid
Våkna mange ganger med løs snus oppåver vegger og i puter og dyner, gnidd overalt og resten spredd rundt i kjeften. Fysj! Får en til og vurdere og slutte en liten stund, helt til man blir sugen på neste pris og man innser hvorfor man faktisk fortsatt bruker snus..
Den snusen er noe satansverk. Har stort sett lagt alt av rus på hylla, men den helvetes snusen klarer jeg ikke å legge vekk. Og det blir bare verre. Sovner med snus om kvelden, og pakker to i samtidig for å i det hele tatt komme meg ut av senga.
Ser ikke problemet. Eller om dere som snuser løs sliter med at det er snus everywhere, forsøk posesnus som nattsnus. Ar du sikla snusbrunt i søvne? Er vel bare å bytte på senga når du står opp? Evt. stikk innom apoteket og skaff nikotin plaster og legg på etter behov om kvelden. Kanskje i kombinasjon med nikotininnhalator fra apoteket? Bør frigjøre nok til at du blir avslappet og faller i søvn. Også frigjør plasteret nikotin gjennom natten.

[joke]Blir det da tungt å våkne så kan du evt. lage et script som automatiserer drypp av morgenkaffen rett å åra. Sett inn dobbel veneflon i hånda og heng opp saltvannsposen og espresso'n og monter slangene i venflonene[/joke]