Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1032
Så, nå i hasjtørka har det dukket opp vapes med cannabis olje i byen jeg bor i.

Har lest litt om dette og det jeg leser gjør meg litt skeptisk til dette. Det var jo en slags epidemi med lungesykdommer i USA pga disse for et halvt års tid siden. Og de har kommet frem til at et stoff noen bruker til å tykne e juicen sto bak dette (vitamin E acetate)

Det jeg lurer på er om noen av dere har erfaringer med disse? Og hvordan unngå å få de som er mekka sammen av shadye dealere som gir faen

Takk 😊
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Fikk tilbud om olje selv for et par måneder siden, aldri sett eller hørt noen selge ila mine 30 år så lurer naturligvis på det samme.

Sikkert riktignok mye å lære på youtube der, nå som USA er legalisert og folk legger ut resepter på relevant.

De jeg kjenner som har prøvd mener jeg bare har duppa en "flis" i olja og så oppi bongen for å fyre vanlig. Men ja, finnes sikkert en helt haug andre metoder.
Sist endret av deGrønne Skoger; 5. april 2020 kl. 08:46.
De fleste THC-vaporiserne bruker rein olje, dette er faktisk mer sunt enn å røyke blandet med tobakk. Men som dere sier kan det fort være noen motherf*** som skal blande ut oljen med noe dritt...

Stay safe in the drought
Sist endret av discorebel; 5. april 2020 kl. 12:40.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er det mulig å få tak i cbd vape i norge?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Klassifisert som reseptpliktig legemiddel, men det er ikke akkurat vanlig "medisin" så man må vel ha vært igjennom alternative behandlinger før man evt kan få dispensasjon for å få det. Det er altså legen som må være villig til å prøve den typen behandling.