Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1379
Hei, trenger råd litt kjapt.
En gang tidligere spiste jeg en klump hasj, den var ALT for stor og jeg ble helt satt ut.
I kveld har jeg lyst til å spise en liten klump uten slike konsekvenser.
Jeg har ikke mulighet til å varme hasjen før jeg spiser den.
Tusen takk for tips.
Klem fra Betty
Kanskje en fordel ha en vekt tilgjengelig har du lite erfaring?

0,2 holder sikkert.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må vel være varmebehandlet for at det skal bli noe rus ut av det?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må vel være varmebehandlet for at det skal bli noe rus ut av det?
Vis hele sitatet...
nei, gjerne utdyp å kom med kilder? Hvor har du det ifra?
Jeg har spist hasj flere ganger uten å varmebehandle først. Man blir fjern.
hasj kan OFTE spises uten å varmebehandles først, men det vil hjelpe å blande den med fett. yoghurt funker
grunnen til at hasj ikke trenger å varmebehandles først er at dette ofte blir gjort før pressing eller av selve presse prossessen.
ang dosering så kommer det an på toleranse, men jeg liker personlig tilsvarende 2 jointer , sånn cirka
Tusen takk,tar en liten klump siden jeg ikke har vekt som virker på så små mengder.
Klem fra Betty
Bare husk en ting: Du kan alltids bli fjernere, men ikke mindre fjern =)
Har du erfaring med å røyke cannabis? Hvis ikke vær forsiktig, det er veldig mange som ikke liker cannabisrusen.
Det gikk så fint så, tok bare en liten bit, kanskje 1-2 gram. Etter en stund ble jeg bare litt trøtt og glad, ingen mega rus, men det var heller ikke det jeg søkte.
En skjelden gang røyker jeg, helst grønnt, men i går var ikke røyking mulig i min setting. Synes jeg unngikk stress og små paranoia ved spising framfor røyking. Nå må jeg spare det lille jeg har igjen av begge deler. Det er ikke så lett å få tak i noe som helst her ute i bygdeland
Klem fra Betty