Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1519
Hei. Jeg er på utkikk etter en kabel til headsettet mitt, men jeg er usikker på hva man kaller slike kabler og det viser seg vanskelig å søke etter.

Jeg trenger en jack til jack/jack kabel som deler seg inn i høyre og venstre på den andre enden. Hannkjønn på begge ender.

Slik som denne i bildet
http://www.bestsound.no/assets/img/570/bilder_nettbutikk/40feb5bb2afec8b31ff9bdd900d72aca-image.jpeg

Jeg trenger å vite hva man kaller en slik kabel så jeg kan finne den på nettet her jeg bor (som ikke er Norge).
Utifra bildet ser det mer ut som denne: http://www.elektronikklageret.no/epa...ucts/190.023UK

Er det 3,5mm eller 6,35mm jackplugger du skal ha? Og er det samme størrelse i begge ender?

Navn? Stereo jack to dual mono.
Takk, Dodecha

Jeg tror dessverre ikke at den passer fordi det er 3.5 jack til 6.35. Den jeg trenger er 3.5 i begge ender.

i tillegg så trenger jeg å vite hva man skal søke etter for å finne slike kabler, som viste seg vanskeligere enn jeg trodde og finne ut, så jeg kan evt. oversette det og finne det i landet jeg bor i.
Sitat av Picard Vis innlegg
Takk, Dodecha


i tillegg så trenger jeg å vite hva man skal søke etter for å finne slike kabler, som viste seg vanskeligere enn jeg trodde og finne ut, så jeg kan evt. oversette det og finne det i landet jeg bor i.
Vis hele sitatet...
Les posten min rett over din
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
3,5 mm stereo jack til 2x 3,5mm mono er det du er ute etter da, det finnes oftest som en liten adapter: slik.
Da må han ha kabler i tillegg, enklere å bare kjøpe 3,5mm stereo jack to 3,5mm dual mono jack, da får han alt i en løsning.
Sist endret av Hobby; 7. januar 2015 kl. 17:59.
Sitat av Hobby Vis innlegg
Les posten min rett over din
Vis hele sitatet...
Takk, merkelig at jeg ikke så den første gang jeg svarte. Kanskje jeg hadde glemt å refreshe.

Den du linket til er 3.5 til 6, og jeg så ikke noen andre på den siden.

Men jeg skal bruke navnet og søke etter det nå.