Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 437
Hei! Jeg ser nå at Kaizers Symfoniorkester skal holde en ekstra forestilling. Jeg vil ha kjøpe en billett, men det står at det er en ståplass. I følge Aftenbladet, er det plass til 1900 personer i salen. I følge et oversiktsbilde jeg fant, er det 350 sitteplasser.



I følge bildet skal det være 1541 sitteplasser på "unnumbered area", hvor jeg antar at ståplassen er, da det står "ståplasser" rett ovenfor.

Spørsmålet mitt er som følgende: Er det altså sitteplasser for de stående også?
Det er totalt 350 sitteplasser, men hvis vi plusser det sammen med "unnumbered area", vil det bli 1891 sitteplasser. Det betyr altså at 9 personer må stå?

Jeg håper virkelig at noen her på Freak kan hjelpe meg så raskt som overhode mulig! Tusen takk!
Zetlitz - flerbrukssalen

Mange bruksområder
Det meste i Zetliz kan reguleres etter hvilken type arrangement som skal avvikles. Akustisk er salen primært designet for forsterket musikk, men den har mange forskjellige bruksområder, fra rock til opera. Flerbrukssalen har tre balkonger på sidene og to gallerier bak. Den kan rigges som amfi, arena, catwalk eller med flatt gulv for bankett og for stående publikum.
Vis hele sitatet...
soo... yeah.
de velger helt selv hvor mange stå/sitteplasser de skal ha.
spør på facebook-veggen til kaizers?
https://www.facebook.com/kaizersorchestra

Eller kanskje ringe konserthuset? 51 53 70 40
Tusen takk for svar! Får spørre på facebook-veggen til Kaizers. Er redd det vil være utsolgt innen i morgen, da ansatte jeg kan ringe til på konserthuset, er på jobb.