Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1008
Er det mulig å få tak i papir som indikerer at man er Covid vaksinert uten å måtte injisere pharma grums av noe slag? Noen jeg kjenner har havnet i en situasjon der dem er presset til å fremlegge vaksinasjonspapirer. Konsekvensen av å ikke gjøre det kan være at dem mister jobben
Holder dem på med dette tullet enda?
Tomme trusler…?

https://www.arbeidstilsynet.no/tema/...-er-vaksinert/
Sist endret av Dough; 13. juli 2023 kl. 18:00.
Vet de solgte vaksinasjonspass på hushboard tidligere, men når jeg sjekker der nå virker det som det bare er utenlandske de selger (EU).

Sjefen hever bryna sikkert hvis han har dokumentasjon på at han ble "vaksinert" i Sverige.
Såvidt jeg vet er det vanskelig å sparke folk i Norge uten god grunn, og som linken til Dough beskriver er ikke dette en god grunn. Burde ikke være noe problem så lenge det bare dreier seg om vaksina og ikke forseintkomminger osv som gir arbeidsgiver god nok grunn til å sparke. Maser de enda om den covid vaksina altså?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Er det mulig å få tak i papir som indikerer at man er Covid vaksinert uten å måtte injisere pharma grums av noe slag? Noen jeg kjenner har havnet i en situasjon der dem er presset til å fremlegge vaksinasjonspapirer. Konsekvensen av å ikke gjøre det kan være at dem mister jobben
Vis hele sitatet...
he COVID-19 certificate is discontinued
From the 30th of June 2023, the COVID-19 certificate is discontinued. The COVID-19 certificate is now unavailable.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Internasjonalt foretak dette. Hva arbeidstilsynet sier og mener er ikke relevant. Og ja, mange foretak der ute som krever at alle som skal gjøre arbeid for dem er vaksinert mot både det ene og andre.
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Internasjonalt foretak dette. Hva arbeidstilsynet sier og mener er ikke relevant. Og ja, mange foretak der ute som krever at alle som skal gjøre arbeid for dem er vaksinert mot både det ene og andre.
Vis hele sitatet...
I Norge?
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Er det mulig å få tak i papir som indikerer at man er Covid vaksinert uten å måtte injisere pharma grums av noe slag? Noen jeg kjenner har havnet i en situasjon der dem er presset til å fremlegge vaksinasjonspapirer. Konsekvensen av å ikke gjøre det kan være at dem mister jobben
Vis hele sitatet...
Absurd, hvis en ikke vaksinerte seg er det i hvert fall ingen som helst grunn til å skulle gjøre det nå. Jeg vaksinerte meg ikke.
EU legger ned ordningen med koronasertifikat 30. juni 2023, og koronasertifikatet vil ikke være tilgjengelig etter det.