Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 515
Blir det bra? Blir det større effekt og rus da?
Vær forsiktig. De forsterker hverandre og kan gi pustebesvær.

Hvor sterk Xanax det er snakk om, toleranse og kroppsvekten din vil også ha noe å si her.

Det sagt så elsker jeg å blande de to, nedsiden er at du mister alle hemninger. Ta det rolig med drikkingen...
Sitat av Koba Khan Vis innlegg
Vær forsiktig. De forsterker hverandre og kan gi pustebesvær.

Hvor sterk Xanax det er snakk om, toleranse og kroppsvekten din vil også ha noe å si her.

Det sagt så elsker jeg å blande de to, nedsiden er at du mister alle hemninger. Ta det rolig med drikkingen...
Vis hele sitatet...
Hvor mye drikker du da? F. Eks et halvt vinglass vodka er det farlig mengde?
Et halvt vinglass vodka kan tilsvare nærmere 4 dl vodka... Det nærmer seg farlig bare i seg selv.

Hvorfor bruker du så elendige og unøyaktige måleenheter når f.eks har desiliter.
Jeg kan finne på å drikke ganske mye selv når jeg blander med piller. Jeg har derimot høy toleranse hva gjelder både benzo og alkohol.

Start rolig en shot / svak drink, så venter du en halvtime times tid. Kjenn på pulsen din og hvor beruset du er. Tror to svake drinker vil gi deg ønsket effekt.

Lurer fortsatt på Xanax styrken da. Snakker vi Balkan benzo på 1mg eller bikkjebein?
Sitat av Koba Khan Vis innlegg
Jeg kan finne på å drikke ganske mye selv når jeg blander med piller. Jeg har derimot høy toleranse hva gjelder både benzo og alkohol.

Start rolig en shot / svak drink, så venter du en halvtime times tid. Kjenn på pulsen din og hvor beruset du er. Tror to svake drinker vil gi deg ønsket effekt.

Lurer fortsatt på Xanax styrken da. Snakker vi Balkan benzo på 1mg eller bikkjebein?
Vis hele sitatet...
Det står galenika bakpå. Det er ikke noe rødt varseltrekant bakpå de jeg har.
Ikke bland. Kos deg med Xanax
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Kanikkedet Vis innlegg
Blir det bra? Blir det større effekt og rus da?
Vis hele sitatet...
Du vill bli mer drita ja.