Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1598
Følte denne passet seg her, da den inneholder en mini shout-out til freak.
Over beaten til Mobb Deeps Survival of the Fittest, Kong Amf - Overlevelse

Feedback mottas, positiv feedback tas i betraktning.
Fett detta her, men vokalen er litt tørt mixa, og savner adlibs over "hele planet", og når du faktisk har adlibs på høres det litt uforventet og ubalansert ut. Men det er jo forøvrig bare småpirk jeg tar etter her da
Var ikke dumt dette. Men jeg sliter fremdeles med å høre 'thug'-rap (altså, dop, vold osv) på andre dialekter enn Østlandsk. Klarer ikke helt å ta det seriøst. Men for all del, syntes dette var alright
Det er ok. Syns dialekten blir slitsom å høre på, men det er jo sikkert bare fordi jeg ikke er vant til å høre den.
liker å høre lokal dialekt. Lurer bare på hva som har skjedd med den beste sangen din "fuck dumme chicks". Har du fjerna den fra youtube?
rapper irl
kongamf's Avatar
Trådstarter
Sitat av villsvin Vis innlegg
liker å høre lokal dialekt. Lurer bare på hva som har skjedd med den beste sangen din "fuck dumme chicks". Har du fjerna den fra youtube?
Vis hele sitatet...
Den ligger nå på mixtapen Youtube Sesong '14