Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1386
Noen som har vært borti at Piano 1 ikke lager noe lyd når jeg spiller av eller legger til noter i piano roll?

Dette skjedde etter jeg la til noen gratis plugins.

Noen som har noen ideer på hva jeg kan gjøre?
Har du deaktivert channeln eller instrumentet?
Trådstarter
Sitat av iColdman Vis innlegg
Har du deaktivert channeln eller instrumentet?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det?
Det virket jo tidligere.. Har også prøve å fjerne programmet, og legge det til igjen, men fortsatt bort..

Sitat av iColdman Vis innlegg
Har du deaktivert channeln eller instrumentet?
Vis hele sitatet...
Alt er jo helt på trynet... Til og meg plugin´en som er der fra før "Toxic Biahazard" er ikke som det skal. Når jeg velger program i pluginen, så kommer det ingen ting opp. Er det noe måter jeg kan AVINSTALLERE FL Studio fra hele macen, alle programmfiler og plugins, og deretter installerer på nytt?
Sist endret av ole12; 11. september 2014 kl. 14:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du bruker 32bit versjonen? Hvis ikke så prøv den!
Funker samples og vanlige lydfiler enda i programmet?
Trådstarter
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Funker samples og vanlige lydfiler enda i programmet?
Vis hele sitatet...
Ja slikt kick, snare, clap og disse virker jo.. Er bare piano og biohazard jeg ikke har fått til. Har også prøvd å fjerne VST plugins fra Library på MACen, og installert på nytt men funket ikke. Har prøvd med både cracked og vanlig demo versjon. Begge har samme problem...
Sist endret av ole12; 12. september 2014 kl. 09:10.
Trådstarter
EDIT: Jeg tok nettopp og reinstallerte hele MAC OX S, og la inn FL Studio på nytt, men det er fortsatt slikt?.. Piano1 og 2 lager ikke lyd. I Toxic Biahazard skal det være en lang rekke med forskjellige effekter, men jeg får ikke opp noen.
Noen som har noe ide?

Dette er en versjon fra PirateBay jeg bruker da. Men uansett skal det virke, ettersom det har virket før..

EDIT2: Hvis jeg loader et tidligere prosjekt jeg har jobbet med, så blir selve biahazard effektene jeg bruke loadet riktig, men lista er fortsatt tom..
Sist endret av ole12; 13. september 2014 kl. 19:08.
hum.. Protip!: kjøp appen, kontakt supporten dems
Trådstarter
Sitat av Hager Vis innlegg
hum.. Protip!: kjøp appen, kontakt supporten dems
Vis hele sitatet...
Det er jo dyrt. 1000,- + ?
Værtfall når jeg bare bruker det til å leke med..

EDIT: Ok, la inn demo versjonen for MAC nå, og det viser seg at Biahazard virker fint nå.
Men Piano1 go Piano2 lager ikke lyd. Finner de under(Packs/Legacy/Instruments/Piano/Piano1 og Piano2). Det er ikke mappene Piano1 og Piano2 jeg snakker om, men de to som det står med blått "DW" foran. De skal jo lage lyd når jeg åpner de i piano roll..
Sist endret av ole12; 14. september 2014 kl. 12:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Drit i de dårlige samplene som ligger i mappene der. De er veldig kjipe i forhold til det du får om du søker litt rundt og laster ned samplepacks fra f.eks Vengeance.
Da søker du Vengeance essential clubsounds vol 1, 2 og 3,
eller en av de andre pakkene de har laget, som vengeance essential house vol 1 2 og 3.
www.vengeance-sound.com - her kan du finne ut hvilke packs de har laget, så kan du google litt rundt etter download-link

Også kan du laste ned ReFX Nexus, som er en samplebasert plugin med mange kule lyder for nybegynnere
Mye bedre enn å drive å slite med demo-versjoner av plugins og elendige samples i FL.