Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3797
Så nettopp en artikkel hos VG, der The Game konserten i Kristiansand ble avbrutt pga slåssing. Men ikke nok med det! De kledde av ei frøken på scena!
Noen som var der å så noe evt filmet?

For meg syntes jeg disse gutta drar det altfor langt med ''G'' attituden sin.
Hva tenker dere?

Artikkelen er her.
Sist endret av Adrenalinex; 25. desember 2011 kl. 16:52.
Jeg skjønner erlig talt ikke hvorfor folk absolutt må kaste ting på artister?? Dette skjer jo OFTE....

De fleste går på konsert for å høre på musikk de liker.

Med samtidig er slike ting ansvaret til de som holder konserten. Å ikke artistens egne folk....

Amerikanske hip hop artister/rappere har vell alltid vert litt høye på pæra, så slike situasjoner vil vi nok se flere av...
Hvor heftig slossing? På snoop dogg konserten jeg var på i oktober var det heftigste slosskampen mellom ca 10 stk rett ved siden av meg, men de fra "Envy" stoppa dem før det ble for ille, men det var litt sykt..

Så bilder av konserten fra kristiansand, de hadde fått ei full dame til å flashe ræva på scena.

Noen posta link til dette på fb for en liten stund siden :

http://www.kristinaandersen.no/?p=11855

EDIT: fyfaen the game suger
Sist endret av Flowerpower79; 25. desember 2011 kl. 17:17.
Artisten provoserte jo fram dette.

EDIT: I lost
Sist endret av DikkeDikk; 25. desember 2011 kl. 17:20.
Sitat av twixtor Vis innlegg
Vis hele sitatet...

Er hun som skriver bloggen semi-feminist eller noe?
Å kalle det mannsjåvinistisk er vell litt å ta i, jeg var ikke der selv, men det vriker som om jenta var mer enn villig til å gjøre alt det hun gjorde.
Ikke for å være slem eller diskriminerende, men det sier litt mer om hun jenta enn han gutten.
Sist endret av PerPerPerPer; 25. desember 2011 kl. 17:26.
lavmål, herregud. Dette som skjedde i kristiansand var i hvert fall bare noe dritt. Har hørt fra flere som var der at det var utrolig dårlig.

Game er uansett bare en uinteressant rapper som tydeligvis utnytter fulle jenter.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Er hun som skriver bloggen semi-feminist eller noe?
Å kalle det mannsjåvinistisk er vell litt å ta i, jeg var ikke der selv, men det vriker som om jenta var mer enn villig til å gjøre alt det hun gjorde.
Ikke for å være slem eller diskriminerende, men det sier litt mer om hun jenta en han gutten.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvem jenta er og jeg syns det virker litt over-reagerende, har bare lest det innlegget der fra ho så vet ikke mer om hun.

Altså ja jenta som gikk på scena har jo ett valg, ho trenger ikke gjøre det, men hva gjør man ikke for fame tho?

Om ho hadde drikki er også hennes problem, men dog synd for ho å bli stempla hore resten av livet.
Sitat av twixtor Vis innlegg
Jeg vet ikke hvem jenta er og jeg syns det virker litt over-reagerende, har bare lest det innlegget der fra ho så vet ikke mer om hun.

Altså ja jenta som gikk på scena har jo ett valg, ho trenger ikke gjøre det, men hva gjør man ikke for fame tho?

Om ho hadde drikki er også hennes problem, men dog synd for ho å bli stempla hore resten av livet.
Vis hele sitatet...
Er utrolig enig, jeg blir flau på hennes vegne, hun kommer til å ha det kipt fremover i tiden. Det verste er at jeg har lite tro på at hun lærte av dette.. Hun kommer til å drikke seg dritings på Nyttårsaften, og hver helg som kommer fremover..
Var på Game i oslo, og konserten stoppa i kanskje 5 min. Opplevde det ikke som en stopp egentlig, for Game sto og snakket hele tiden. Skal ikke si helt sikkert, men han kjepphøye karen som kasta shit på scenen ble ikke skikkelig grisa. Mulig game-gutta fikk inn et lite slag eller to før vaktene brøt inn.

Han var jo ikke den salteste peanutten i påsan da. Kaster noe drit på scenen - lysene kommer på, og han står med åpen favn og vil ha gutta ned på seg. Tok helt av. Glad jeg sto på andre halvdel av salen.

Syntes det var en bra konsert. Noen andre freaks som var der?
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Er utrolig enig, jeg blir flau på hennes vegne, hun kommer til å ha det kipt fremover i tiden. Det verste er at jeg har lite tro på at hun lærte av dette.. Hun kommer til å drikke seg dritings på Nyttårsaften, og hver helg som kommer fremover..
Vis hele sitatet...
Ja, det er hennes feil og det er flaut. Men at Game inkluderer dette i showet sitt sier nok om han også, ja jeg liker å se på jenter, men jeg drar ikke på konsert for å se dette. Om han trenger å være så "kontroversiell" for å lage et bra show, så kan han bare legge mikrofonen på hylla.
Jeg skjønner ikke hvorfor de må slåss på slike konserter? Har de så ille agresjonsproblemer at dem ikke klarer å la være å sloss på en konsert? Synes rett og slett det er barnslig.
Fordi folk syns det er tøft å bole og drikke og slåss og det finnes jenter i verden som liker sånt.
Hva er snakket om jenta som blir kledd av?

Så ikke noe sånt på videoen?
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hva er snakket om jenta som blir kledd av?

Så ikke noe sånt på videoen?
Vis hele sitatet...

Vel... her.
Sist endret av Dimergon; 25. desember 2011 kl. 18:16.
Alt jeg kan si er BITCH MOVE! Hvis du skal paye bodyguards for å banke drittunger for deg når du opptrer, IKKE GJØR DET MED STOLTHET! Blir dritflau...

"WESSIDE!". Serr?! Få en av vekterne til å diskrét kaste ut bråkmakerne og hold kjeft, ELLER stand tall som faen, hopp ned, gi kid'en en lærepenge samtidig som du repper hood'en som faen. Ikke stå på scena beskytta av en haug med vektere og driv å kommander gutta dine til å banke tullingene og så late som du er verste OG'en.

Hele dritten minner om en kid som har sladra og står og geiper til kid'en som blir busta av barnehagetanta.
Lættis å høre han stå der og leke så gæren når han sender livvaktene sine ned for å banke fyren?!
Sånn her skal det gjøres: http://www.youtube.com/watch?v=--3heVMDGAA