Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1267
For ca. en måned siden skaffet jeg ny hasj, og siden da har mekket blitt helt feil, rett og slett ekkelt. Bruker akkurat den samme fremgangsmåten som jeg har brukt i over ett år. Forstår ingenting.

Har noen opplevd noe lignende?
Du skriver ikke så mye om mekket ditt da. Blir det klissete eller blir det for store klumper?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ekkelt som i vond smak?
Jeg har merket meg opp gjennom tiden at enkelte typer hasj er bedre med mer tobakk enn andre.
Det er en type i omløp som jeg hoster fælt av dersom det er for mye hasj i mekket.
Ikke sånn typisk "dette ble for heftig" hoste men irritasjon i luftveiene.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ekkelt som i vond smak?
Jeg har merket meg opp gjennom tiden at enkelte typer hasj er bedre med mer tobakk enn andre.
Det er en type i omløp som jeg hoster fælt av dersom det er for mye hasj i mekket.
Ikke sånn typisk "dette ble for heftig" hoste men irritasjon i luftveiene.
Vis hele sitatet...
Kan jo fort hende at du har irritasjon i luftveiene også, man kan få det av å røyke
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Klarer ikke å forklare det du opplever, men jeg kjenner det veldig igjen.

Det er noe med konsistensen/sammensetningen av hasjen.

Går over når du får ny variant.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forskjellige typer hasj krever forskjellige fremgangsmåter når de mekkes. Vanskelig å si noe mer konkret når innlegget ditt ikke inneholder noen form for beskrivelse av råvarene.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er hasjen myk og fersk, alikavel gir deg en hard konsistens ved mekking og store klumper? - Hasj som er blandet med noe.
Er hasjen porøs og "sprekker" i små kuler/pulver ved berøring - dårlig lagring.
Er hasjen myk og kjennes bra, minsker alikavel i volum ved brenning og mekking - standard hasj med tilsatt midler.

Hilsen en som har drevet mye med som kan kalle seg seg selv hustler
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er hasjen myk og fersk, alikavel gir deg en hard konsistens ved mekking og store klumper? - Hasj som er blandet med noe.
Er hasjen porøs og "sprekker" i små kuler/pulver ved berøring - dårlig lagring.
Er hasjen myk og kjennes bra, minsker alikavel i volum ved brenning og mekking - standard hasj med tilsatt midler.

Hilsen en som har drevet mye med som kan kalle seg seg selv hustler
Vis hele sitatet...
Enda flere myter til narkoverden. Yey...
Hasj som klumper seg kan gjøre dette av mange grunner, utilstrekkelig oppvarming, høyt innhold av thc, dårlig filtrert of fuktig plantemateriale som base.

Såkalt pollenhasj er gjerne porøs men det kommer IKKE av dårlig lagring. Kief kan også bli porøst når det tørker.