Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2128
Jeg ser ikke vits i å være medlrm her når alle trådene mine slettes, selv de trådene med mine egne hjemmeside linker i. Da lurer jeg på om dere kan sletteeg som bruker her på freak.
Nei. vi sletter ikke brukere.

Om man ikke vil bruke forumet står man fritt til å logge ut, men vi sletter ikke brukere fordi det skaper en hel masse problemer med at innlegg forsvinner osv.

Om man er nervøs for at folk skal kjenne igjen brukernavnet fordi man bruker det mange andre steder kan man sende melding til en administrator (undertegnede, mentalmelt eller nso) med nytt brukernavn så endrer vi det.
monjanse's Avatar
Trådstarter
Sitat av liasis Vis innlegg
Nei. vi sletter ikke brukere.

Om man ikke vil bruke forumet står man fritt til å logge ut, men vi sletter ikke brukere fordi det skaper en hel masse problemer med at innlegg forsvinner osv.

Om man er nervøs for at folk skal kjenne igjen brukernavnet fordi man bruker det mange andre steder kan man sende melding til en administrator (undertegnede, mentalmelt eller nso) med nytt brukernavn så endrer vi det.
Vis hele sitatet...
Ok. Men hvorfor ble tråden om blender3d forumet jeg laget sletta?
Sitat av monjanse Vis innlegg
Ok. Men hvorfor ble tråden om blender3d forumet jeg laget sletta?
Vis hele sitatet...
Fordi du ikke har laget noe som helst, du har bare opprettet et forum på boards.net. Det er heller lite å skryte av. Hadde du derimot satt deg ned, lært å programmere og laget en revolusjonerende ny forumprogramvare som utkonkurrerer søpla som finnes fra før. Da kan vi snakke skryteverdig.