Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 23867
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Bringer denne opp igjen. Da min søken etter nye serier fortsetter sin gang.
Vis hele sitatet...
Såg ikkje MASH på lista di. Det er ein av dei betre seriane som er laga. Få tak i versjon uten laughterbox så er du set for et par uker.
Med tanke på BMS på listen din, kunne du kanskje likt Workaholics.
The 4400
Ligger 4 sesonger på netflix
Boardwalk empire var veldig bra sist gang jeg sjekka, men det begynner bli en stund siden.

Sitat av Batterilader Vis innlegg
Sherlock (Kjempebra, ny sesong (3) sendes i England nå, kan streames fra BBC Two's nettsider)
Vis hele sitatet...
Den er også ute på NetFlix om folk bruker den fortsatt, var ikke helt fornøyd selv, men Sherlock er dritbra.
Sci-fi/fantasy: Battlestar Galactica ('nye' serie fra 2004 til 2009), Doctor Who (jeg har bare sett fra 2005, ikke før den tiden, men har sett filmen med Paul McGann og noen Tom Baker-episoder), Game of Thrones, Grimm, Constantine, Marvel Agents of Shields (første sesong er litt treg, men når episoden kommer som tilknutter Captain America 2, er den helt fantastisk), Sleepy Hollow (veldig 'cheesy', men på noen måte vet dem å lage helt kult serie).
Desverre er Firefly og Almost Human cancelled (Fox!?!), men er en 'must' til å se. Firefly er selvfølgelig awesometecular, men Almost Human var også veldig bra serie, desverre ble det bare 1 sesong.
Penny Dreadful er ok, men må fremdeles ble litt mer forelsket i den, og Defiance er 'mwah...'

Krig: Band of Brothers og The Pacific (Hornblower og Sharpe er også veldig god, men er mer klassisk krig i tiden av Napoleon, og nye Musketeers serie fra BBC er helt alreit)

Drama/krim og sånt: Boardwalk Empire, Breaking Bad, House of Cards (sesong 3 kommer snart igjen på Netflix), Angels in America og Sherlock (Cumberbitch for life :P )

Ellers liker jeg å se på komedie som Silicon Valley, Archer, Community, Bob's Burgers, Adventure Time, Parks and Rec, Workaholics, og litt Always Sunny in Philadelphia i mellom
Sist endret av Crimson Jax; 11. januar 2015 kl. 12:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Snubla over en serie som heter New girl, fælt navn på serien, men vanvittig morsomt. Type big bang/it's always sunny/ how I met your mother. Skal sies at jeg er litt over gjennomsnittet fan av Zooey Deschanel.

Asbjørn Slettemark mente at The Affair var en av de mest undervurderte seriene i 2014, jeg er veldig enig med han.

Californication er jo en selvfølge, må sees.

Ser ikke at noen har nevnt Six Feet Under, som er litt merkelig.

Parenthood, drama men uansett veldig bra.

The shield er genialt, korrupt politi.
Likte du My Name is Earl vil jeg anbefale Raising Hope (Trailer her). Samme skaper, mye samme humor og sjel/sjarm(?).