Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1650
Heisann!
Er på utkikk etter Tv-serier, i sjangeren komedier, der karakterene gir "intervjuer" eller "confessionals" om du vil, til et kamera, som om et kamerateam følger dem.

Typiske serier som er slik er The Office, Modern Family og Parks and Recreation.
Jeg er altså ute etter serier som disse. Jeg har også sett Trailer Park Boys som jeg også tror er bygget opp slik, men jeg synes ikke den var altfor artig. Litt treig.

Takk for tips!
Trailer Park Boys

Edit: så ikke at du nevnte den, lol. Du burde gi den en ny sjanse, langt bedre serie enn de du listet opp, selv om The Office var bra.
Sist endret av Fatass Skinny; 27. januar 2013 kl. 22:26.
Mokkumentar er vel hva det heter.

Anbefaler forresten å se både us og uk versjonen av The Office, begge er like morsomme uten å imitere hverandre.

Come Fly With Me er en serie du burde få med deg! Twenty Twelve er også veldig gøy, minner litt om The office.
Sist endret av happy violence; 27. januar 2013 kl. 22:30.
Workaholics kommer du til å bli anbefalt en 10-20ganger.... anbefaler deg å teste den seriene(minimum 2 episoder)
Sitat av happy violence Vis innlegg

Anbefaler forresten å se både us og uk versjonen av The Office, begge er like morsomme uten å imitere hverandre.
.
Vis hele sitatet...
Hvordan skulle The Office UK imitere US-versjonen, når den var ferdig før US-versjonen starta? Det er smak og behag selvfølgelig, men synes ikke den amerikanske kan måle seg med den originale, eneste den hadde egentlig var Dwight.

Sitat av Novice Vis innlegg
Workaholics kommer du til å bli anbefalt en 10-20ganger.... anbefaler deg å teste den seriene(minimum 2 episoder)
Vis hele sitatet...
Er ikke en mockumentary, så passer ikke i tråden. Bra serie da.
Sitat av Fatass Skinny Vis innlegg
Hvordan skulle The Office UK imitere US-versjonen, når den var ferdig før US-versjonen starta? Det er smak og behag selvfølgelig, men synes ikke den amerikanske kan måle seg med den originale, eneste den hadde egentlig var Dwight.
Vis hele sitatet...
Visste at denne kom når jeg leste gjennom mitt eget innlegg, men orket ikke å rette opp. Mente at US-versjonen ikke imiterte UK.
Sitat av Fatass Skinny Vis innlegg
Trailer Park Boys

Edit: så ikke at du nevnte den, lol. Du burde gi den en ny sjanse, langt bedre serie enn de du listet opp, selv om The Office var bra.
Vis hele sitatet...
Skriver under på den.

http://img7.imageshack.us/img7/7656/6333322std.jpg
We Can Be Heroes, Summer Heights High og Angry Boys er alle mockumentary serier fra Australia. Alle seriene har bare en sesong som er litt kjipt, men det er samme personen bak alt sammen og han fikk meg til å le veldig mye når jeg så dem.
Reno 911! Fantastisk morsom serie. Blir improvisert mye i denne serien.
http://www.imdb.com/title/tt0370194/

Forresten... Fotballspilleren Birkir Bjarnason? Haha.
Gi Trailer Park Boys en sjangse til. Helt sjef serie. Er forøvrig ny Trailer Park Boys film på gang nå. Gleder meg som en unge på julaften.
Jeg vil anbefale Party Down. Hvis du liker The Office og Parks and Recreation kommer du garantert til å digge denne serien.

Serien handler om skuespillere som er stuck med jobb i catering-bransjen mens de venter på "berømmelse".

http://www.imdb.com/title/tt1073507/?ref_=sr_1
Extras Av og med Ricky Gervais.

Sitat av IMDb
Andy Millman(Ricky Gervais) is an actor with ambition and a script. Reduced to working as an extra with a useless agent, Andy's attempts to boost his career invariably end in failure and embarrassment.
Vis hele sitatet...
(imdb)
Gartenzwerg
BirkirBjarnason's Avatar
Trådstarter
Mye gode tips jeg skal sjekke ut! Takk!
Life's too short med Warwick Davies og Ricky Gervais. Alt, absolutt alt Ricky Gervais tar i blir til gull. Denne serien er intet unntak.
Better Off Ted
Det er bare selve hovedkarakteren som kommer med confessions, men det er styrtmoro allikevel.
Hva med arrested development?