Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2346
http://velgerguiden.vg.no

http://www.dinside.no/page/artf/26033.shtml?

Jeg brukte Dinside.no's guide, og det ble Frp jeg skulle ha stemt på ...
Jeg er ikke gammel nok til å velge noe uansett, så jeg gir faen ^^
Originally posted by zeth
Jeg er ikke gammel nok til å velge noe uansett, så jeg gir faen ^^
Vis hele sitatet...
har dem ikke "før valg" eller hva det kalles på skolen din da?
Begynte på ny skole igår, har ikke fått vite så veldig mye om slikt enda ;)
Du går på VGS, ikke sant?
Alle videregånede skoler har skolevalg, hos oss kommer til og med alle topp politikerne i kommunen og skal debatere i 2 timer, og vi kan stille spørsmål (tviler på hvor mange som tør, det skal være 1000 elever der)

Så går du på vgs så skal du etter all sannsynlighet delta i et skolevalg..
1. på VGS ja.. det der hørtes ufattelig kjedelig ut! Men det gjør jo alt med skolen egentlig..
<- 2 dagers erfaring fra gk, hørte om skolevalg i velkomstalen mellom gjespinga mi
drakk 4-5 kopper kaffe før jeg karra meg på skolen
Originally posted by zeth
1. på VGS ja.. det der hørtes ufattelig kjedelig ut! Men det gjør jo alt med skolen egentlig..
Vis hele sitatet...
Så vidt jeg husker går du på allmenn også...
Jeg er ferdig med det første og fortsetter på Økonomink/Administrative..

Og jeg skal love deg en ting; Det blir et jævlig slit, uansett hvor stor innsatsen er, men man har jo tenkt å bli noe i livet så en bør vel holde ut...
Originally posted by wwwking


Så vidt jeg husker går du på allmenn også...
Jeg er ferdig med det første og fortsetter på Økonomink/Administrative..

Og jeg skal love deg en ting; Det blir et jævlig slit, uansett hvor stor innsatsen er, men man har jo tenkt å bli noe i livet så en bør vel holde ut...
Vis hele sitatet...
Jeg går Vk1 AA (ikke AØ altså) og det beste faget jeg har må være Brukersystemer (2IBR).. Vi skal lære oss å bruke MS Access de neste ukene...
MORRO
Også har jeg 2SK (håper jeg kan bytte til 2MF.. )
Jeg har også brukersystemer.. Men vi skal ha veldig mye frontpage 2000.. og photoshop
Og en del access..