Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 873
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Dette er snakk om en serie jeg så på TV når jeg var mindre. I den tid hadde vi bare nrk, tv2 og tvnorge, så alt utenom kan fraskrives.

Jeg husker ikke helt hva serien handlet om men jeg mener det handlet om å lete opp savnede personer, eller finne kriminelle.
De hadde en kar som er grunn nummer 1 til at jeg husker dette. Han hadde så og si ingen hjerneaktivitet og satt for det meste i et rom og fiklet med ting som kunne gi han ideer.
I en episode satt han og prøvde å plukke opp en flaske uten å bruke tomlene, som derav gav 'etterforskerne' det hintet om at den de lette etter mest sannsynlig ikke har tomler.

Stort mer er det ikke jeg husker, men jeg håper det kan hjelpe på vei til de her inne som har sett en del serier
Sitat av Antim0n Vis innlegg
Han hadde så og si ingen hjerneaktivitet og satt for det meste i et rom og fiklet med ting som kunne gi han ideer.
Vis hele sitatet...


...hæ? (titegn)
HMM, husker noe om et slikt program på en av standard kanalene. Var det med sammer fyren som har drevet med hjemsøkte hus og åndenes makt etc?
The pretender, der var det med enn som satte seg inn folks tankegang på måten du beskriver. Etterforskerene leter etter pretenderen som er hovedkaren. Han er sykt smart og kan lese seg inn i alle roller, lege, pilot osv osv
litt som CSI igrunn?

jeg mener også å huske denne serien, men kommer bare ikke på hva den heter

help!
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Trådstarter
En stor takk til Sonic, det var the pretender
Tor jeg husker denne serien, ble ikke den kalt Kamelonen eller noe slikt på norsk?
Ah, pretender Det var faktisk en gansk allright serie