Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 24695
Spiller gitar selv og er mange norske sanger jeg har savnet akkorder på.
Men idag fant jeg en side, med en god del av di kjente norske sangene.
Enjoy ! http://hinux.hin.no/~jonrt/Sanger%20...r/Gitarsanger/
Du er min venn
niigu's Avatar
Husker jeg hadde en mappe med alle disse. Det er fra Norsk ÅnLain tabulatur ellernoesånt. Takk for at du deler
Trådstarter
hehe bare hyggeli , håper for all del om dere finner noe mer at dere også deler.
Syntes det er en skamm at akkorder på norske sanger skal være så vanskeligt og få tak i!
D.D.E! Synd det ikke var noe Åge Aleksandersen der. Takk for at du deler, forresten.
Finfin samling. Savner Kings of Convenience der dog.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Takk for at du deler det Mrlarsen Fant mykje kult der eg!
Kult med ei side med norske gitar-akkorder/tabs, sidan det ikkje akkuratt finst så veldig mange av desse.
Jeg kom med linken for ca to måneder siden og da kom det en frekk kommentar.
Noen ganger forstår jeg meg ikke på nFF.
Sitat av Gitarfreaken
D.D.E! Synd det ikke var noe Åge Aleksandersen der. Takk for at du deler, forresten.
Vis hele sitatet...

Ikke det?
http://hinux.hin.no/~jonrt/Sanger%20...rsanger/AageA/
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som har en kopi av siden eller noe lignende?
Kommer ikke inn?
ikke jeg heller :'(
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ville bare freshe opp denne posten litt og høre om noen av dere har peilling på hvor man kan få tak i noen norkse tabs? Linken jeg kom med for lenge siden, er som dere kanskje merker ganske død...ihvertfall for meg....håper noen har noen andre fine linker og komme med skal se etter noen selv.
Eller hvis noen har noen Norske tabs liggende på dataen, så kan de laste de opp på home elns?
Nå ligger mine norske tabs på home.no/vannhode/tabs . Jeg vet ikke hva som lå på den gamle linken,
men her har jeg i alle fall en god del norske sanger.

NB! Jeg overfører på FTP nå med drittreig ut-linje, så om noen av mappene
er tomme, så blir de nok fyllet opp i løpet av timen.
Thnx alot ponni.Er meget glad for å funnet jokke akkordene igjen =p
Takker og bukker så mye ponni !! Er vel samme som lå på den gammle + enda mer Tusen takk for at du deler)
Hvis det er noen her som prøver å få "girl in oslo" til å svinge, men som ikke riktig helt får det til , har jeg laget en veldig enkel Guitar Pro versjon til den! Si ifra om du skal ha den!

Kings of convenice finner du mye av på www.ulitmate-guitar.com
Sist endret av theMagnificentO; 26. september 2005 kl. 22:09.
Stor takk til deg ponni, satser på at det blir lettere å få med vennene mine på å spille noen norske sanger nå, selv spiller jeg trommer så det er neppe noe prblem å dra de sangene uten tabs.
Ah! Fett med Vazelina Bilopphøggers klassikere ponni!
www.suddie.tk er det masse tabs av kaizers for de som er interessert.
Sist endret av Simple; 26. september 2005 kl. 22:56.
Er vel nesten de samme sangene som ligger ut på http://home.no.net/berglove/naalga/
Ikke for og mase men lei av at tabs går tapt hehe lurte på om du ponni hadde hatt bry til og zippe alle tabsa i en mappe slik at den blir tilgjengeli for nedlasting...tar sin tid og ta hver og en..men som sagt vil ikke mase så om du ikke orker så er jo det greit

Thnx again
▼ ... over en uke senere ... ▼
kan ikke beskrive hvor glad du har gjort meg, ponni! jeg har brukt maaange timer på goodle og 911tabs etc for å finne blant annet "eg ser" og "livets lyse side", men umulig å finne det meste av norskt. og her ligger jaggu det meste og litt til! jeg ble medlem kun for å takke deg, så vet du det

men! noen som har tabs til vamp - fuglane vett? og noe seigmen hadde vært fett, annet enn døderlein og dråben...seigmenkonsert snart, så må varme opp vett
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av lachrymolog
men! noen som har tabs til vamp - fuglane vett? og noe seigmen hadde vært fett, annet enn døderlein og dråben...seigmenkonsert snart, så må varme opp vett
Vis hele sitatet...
Seigmen-konsert? Hvor og når?
Sitat av Apelsinsatan
Seigmen-konsert? Hvor og når?
Vis hele sitatet...
stakkars mann... har du ikke fått med deg det? dessverre VAR det den 20/10 under uka i trondheim, hadde gledet meg til det i nesten 5 mnd nå tror jeg... synd du gikk glipp av det(?) men de filmet til en kommende dvd hvertfall, om det er noe trøst...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det noen der ute som vet hvor man kan finne tabs til DDE sangen: Vi ska sjå sola gå ned i havet?