Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1016
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den siste uken har jeg tatt 5 stk rivotril på 2 mg hver. Har tatt 1-2mg hver dag, 10 mg totalt. Har også røkt marihuana. Dagene etterpå opplevde jeg mer nedstemthet og angst enn hva jeg vanligvis har. Kan det være på grunn av rivotrilen? Jeg har tidligere gått fast på rivotril men nå tar jeg bare en gang i blandt. Jævla deppa... pleier ikke være sånn etter noen dager på rivo liksom. Noen med samme erfaringer med rivo eller cannabis?
Tja, ikke umulig at du har litt abstinenser av Rivotrilen. Du nevner angst, noe som er kjent å bli værre etter bruk av benzo. 10mg høres ikke mye ut, men uten toleranse gir selv 0,25mg klinisk virkning. Går over etter noen dager
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv følt på det du nevner, kan kalle det "lette" abstinenser om man vil, men er mer benzohangoveren man har dagen derpå
Det tilsvarer 100mg diazepam. Det en valium daglig i 20 dager eller tre om dagen ei full uke. Klart det vil hoi ettereffekter, om du merker det eller ikke er en annen sak. Tenk deg tre vival om dagen i ei uke - klart kroppen vil kjempe imot
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde du ikke vært hektet på det før så ville du nok ikke kjent så mye til det nå, men siden du har stått på det fast er nok kroppen din mye mer mottagelig for å bli hektet igjen og du får kjappere abstinenser.