Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1229
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil veldig gjerne sove, men er veldig lenge siden jeg tok heroin sist. Husker derfor veldig lite fra forhåndsregler mine osv. I dag presterte jeg og justere meg ca 17, og ca 21.30, og røyka litt i mellom der. Brukte maks 0,25 totalt. Kjenner bare litt varme og kløe nå, men ellers lite/ingenting.

Spørsmål: når kan jeg trygt legge meg uten fare for pustestans, eller evt oppkast i søvne? Noen fasit her?

Og kjenner jeg meg rett er tankerush enda ett problem.

Derfor, spørsmål 2:
Jeg bruker mogadon/apodorm for søvn. Kan jeg trygt ta 5 eller 10 mg ved søvn ift. inntak av heroin for under 6 timer siden? Etikken sier 10 mg før søvn, men naturligvis ingenting om hvor lenge man burde vente etter H inntak.

Vil aller helst bare få ett relevant svar på spørsmålene mine, ingen speechs om alt annet.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Håper at noen kan svare på dette fortest mulig. Higer egentlig litt etter en dose til. Kan jeg trygt ta en dose til, og sovne innen en time..?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Spørsmål en er blitt besvart RL.

Håper noen kan svare på spørsmål nummer to, som muligens enda er relevant.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg kan ikke bidra med annet enn at det er dumt og ta "nodde" doser alene.

Ikke sov på ryggen iallefall
Har ingenting å bidra med ang spørsmålet ditt, men anbefaler å ringe rustelefonen hvis du er usikker. De sitter med mye informasjon tilgjengelig å kan gi råd/veiledning hvis det er noe du lurer på. Åpent fra 11-18 hverdager. 91508588 . Vær forsiktig