Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 562
Da var tiden (og lommeboken) klar for å oppgradere min stasjonære, jeg satte den sammen helt tilbake i 2012 så den begynner å bli noen år.

Jeg spiller i hovedsak WoW, assasin creed og lignende spill. Den har per dags dato problemer med nyeste civilization og assasins creed spillene...

Den må også kunne kjøre ArcGIS, der jeg behandler mye data på likt og jobber i lag som i photoshop. (geologiske kart). Men det viktigste er at den kan brukes til spill, arcgis vil være en bonus.

jeg har satt sammen dette i komplett:
https://www.komplett.no/wishlist/sha...7-1030495127dc

jeg hadde først plukket ut samme CPU og RAM som i oppgraderingspakken, men et litt annet MB. Men ble 1000 kr billigere med denne pakken.

HAr et Fractal Design Define kabinett jeg er fornøyd med, og kommer til å bruke dette. har også mye harddisk liggende som ennå ikke er i bruk, derfor kun en ny ssd.

HAdde satt pris på om noen kunne sett over, og eventuelt komme med forslag til endringer (og gjerne hvorfor så man kan lære )

på forhånd takk for hjelpen.