Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1114
Hei!
Jeg er rimelig grønn på bitcoin.

Har opprettet en konto på Blockchain.info og kjøpte bitcoin for 20 euro.
Tenkte å teste ut litt hvordan det fungerte.

Spørsmålene lyder som følger:

1. Hvordan tar man ut BTC til bank igjen om dette blir aktuelt?
2. Lommebok-ID? er dette ID'en hvis man skal motta bitcoin inn til blockchain fra en annen person? Do not share your Wallet ID with others. så dette gjør meg litt usikker.

3. Til dere som driver litt med bitcoin, hva er deres subjektive mening om å invistere i Bitcoin nå?
Dropp hele blockchain.info, installer en lokal bitcoin lommebok app på telefonen eller på PCen. Overføre bitcoins til den, og ta backup av den. På den måten så sikrer du at ingen stjeler bitcoins fra deg.

1. Du selger bitcoins til noen som vil kjøpe, enten privat eller på børs. Kan anbefale børsen localbitcoins.com.
2. Vet ikke hva lommebok-ID. Hvis du skal motta bitcoins fra andre, så gir du dem en public adresse, eller receive adresse.
3. Bitcoin har steget ganske mye på kort tid i det siste og ligg på rundt ~48k nå, det er vanskelig å forutsi hvordan kursen vil endre seg i tiden framover. Det er like stor sannsynlighet for at den synker som at den stiger. Men personlig så holder jeg en finger på at den vil synke.