Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Er eminem kul/bra?
Skamkongerøyte 10 17,24%
Litt bra 15 25,86%
Dårlig 1 1,72%
Elendig 18 31,03%
Eminem rapper i ett tonefall, suger tiss og er homo 14 24,14%
Stemmegivere: 58. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  57 4071
Er det noen som synest eminem er kul?
Grett nok at han forbedra seg til den nye plata men er eminem noe bra
original reprint
xaff's Avatar
Synes "Elendig" ble for mild.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
eminem = ekselent!!

nye singelen without me rocker villt
Sist endret av Apraksin; 25. mai 2002 kl. 18:36.
alle de eminem sangene jeg har prov og laste ned gaar det bare loop i, liksom, han sier et eller annet, og det gaar i loop 20 ganger.. ikke musikken
dfs: dreit meg ut på den jeg og, men nu har jeg Eminem-The.Eminem.Show-2002-RNS.
uansett synes eminem er litt små patetisk selv om han lager ok musikk! skjønner ikke hvorfor han whiner så mye hele tida, men sånn bli mann kanskje når man har ALT! ja nei d er virkslig synd på han!?
eminem er fet som faen, gleder meg til mandag!
han rapper akkurat like mye nå som han gjorde for 5 år siden, det er bare det at han har begynnt å selge, og da kan jo ikke hiphopfanatikere like det, det er jo ulovelig det.....
Eminem er en ganske habil rapper med bra flyt, men det blir for ensformig i lengden, stemmen hans er utrolig irriterende og når han later som han er "slem" blir det bare for dumt. Noen av tekstene er dog litt morsomme (bare den første gangen..). Hvis jeg skal vurdere Eminem som en kommersiell popartist, er han absolutt i toppen, men vurdert som rapartist vil jeg si at totalinntrykket er ganske middelmådig.

cezar: selvsagt er det noen fjortis-backpacker-Hiphop-nerds som hater eminem fordi han selger, men de fleste som misliker han gjør det rett og slett fordi de ikke liker musikken han lager.
Sist endret av gaucho; 26. mai 2002 kl. 00:15.
Opprinnelig postet av gaucho


cezar: selvsagt er det noen fjortis-backpacker-Hiphop-nerds som hater eminem fordi han selger, men de fleste som misliker han gjør det rett og slett fordi de ikke liker musikken han lager.
Vis hele sitatet...
ja, og da er det helt greit! men du skjønner poenget mitt..
tør ikke laste ned siste plata hans... sto i BA (eller dagbla?) at han skulle banke alle som gjorde det! *skjelve*

EDIT: leste litt feil... dette var det han hadde sagt sånn ca:
EMINEM is threatening to "beat the shit" out of fans who have illegally uploaded his music onto the Internet.
Vis hele sitatet...
Sist endret av cavey; 26. mai 2002 kl. 02:33.
Opprinnelig postet av cavey
tør ikke laste ned siste plata hans... sto i BA (eller dagbla?) at han skulle banke alle som gjorde det! *skjelve*
Vis hele sitatet...
Han sa heller at han skulle banke opp han som hadde lekket ut sangene på nettet. Altså, han som hadde rippet promo-cd'en eller noe.
Bra det ikke bare er likerikkeeminemfordimangelikerhan

Eminem er en bra rap'er, han kunne fått litt mer variasjon i tonene, selv om det har blitt noe bedre siden forrige plate
Hvit blond-håret wanna be neger rapper...Har alltid syntes at de første singlene på de albumene han har gitt ut er bra...Hi!my name is, real slim shady og nå without me...
Mene han er litt høy på pæra og har fått enormt med gratis hjelp fra Dr.Dre...akkja....

elendig?
Eminem er rått det da..
Mye rap som en ti ganger bedre men faen heller,
eminem er bra han.
Opprinnelig postet av Surfer
eminem suger...
som noen andre her sa så er elendig for mildt...
det er ikke rap det er sellaout pop musikk deluxe2k
Vis hele sitatet...
sellout2k?? hehe...*latterlig*
Eminem er det verste jeg vet om.
"Yo, nigger, fuck ass shit,blablabla"
Nesten alle sangene er slik
Opprinnelig postet av Darris
Eminem er det verste jeg vet om.
"Yo, nigger, fuck ass shit,blablabla"
Nesten alle sangene er slik
Vis hele sitatet...
image...
Better than thou.
Opprinnelig postet av Darris
Eminem er det verste jeg vet om.
"Yo, nigger, fuck ass shit,blablabla"
Nesten alle sangene er slik
Vis hele sitatet...
Tror faktisk ikke eminem har sagt nigga en gang faktisk..
Opprinnelig postet av Carlo


Tror faktisk ikke eminem har sagt nigga en gang faktisk..
Vis hele sitatet...
det har du helt rett i
Better than thou.
Og jeg må innrømme at den første singlen fra skiva var litt catchy, men det var vel forsåvidt de fra de to første albumene også.
drar å kjøper cd`n nå, så jeg kan sikkert brenne den til deg i kveld carlo.
Epleplukker
Han fikk jo 6'r på godkveld-Norge@TV2 igår.. Så det må jo være litt bra.. Har ikke hørt så mye på albumet.. Hørt den ene som går på mtv. Morsom video men samme stilen synes nå jeg
fyfaen (unnskyld bannordet) nå har den nye sangen til EMINEM gått meg til hue ass!! nynner på den hele tiden..har downloada den...freessh
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
fordi han fikk 6 av en som likte musikken hans, så betyr det ikke at det ikke høres ut som en katt som blir voldtatt av en hest for andre folk...

dere må bare like musikken hans, og være fan etc. for min del. men selv så orker jeg ikke høre på det, som jeg ikke en gang vil kalle for musikk.
Selv syns jeg at ikke det er VITS å begynne slike tråder engang..
Alle har forskjellig musikk-smak og, like det eller ei, det må ALLE godta.
Slike diskusjoner pågår i evigheter, og det syns jeg er rett å slett plagsomt
Bare min mening

btw. selv liker jeg musikken, selv om det er mye som går igjen
Better than thou.
Neitakk CeZaR. ;]
Opprinnelig postet av CoDEmASTeR
Selv syns jeg at ikke det er VITS å begynne slike tråder engang..
Alle har forskjellig musikk-smak og, like det eller ei, det må ALLE godta.
Slike diskusjoner pågår i evigheter, og det syns jeg er rett å slett plagsomt
Vis hele sitatet...
helt enig.
har vært å kjøpt albumet nå, anbefales!
Better than thou.
Den singlen er vel forresten eneste eminem-sangen jeg har hørt hvor han ikke disser homo'er?
Har vært ganske ensporet i det siste, men med det siste albumet har han virkelig klart det; Litt bra!
eminem er skilled når det kommer til freestyle.
En av de få som har skikkelig flow. Liker ikke tekstene eller personen tho. kommer ikke i nærheten av andre (Nas rza meth osv) når det kommer til lyrics imo! synes han er litt for produsert
og får vel mildt sagt utrolige mye help av dre sine beats.
Bare så det er sagt carlo; han disser ikke homser i NOEN av sangene sine... Tror ikke du helt skjønner ironien...
det gjør han vel, han liker ikke homoer, sånn er det.
du tar feil, sånn er det.

Ironi er vanskelig ja...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hehe, carlo, grunn til at du ikke liker eminem er dissing av homoer?

virker litt sårbar på det punktet liksm
Opprinnelig postet av yeah00
du tar feil, sånn er det.

Ironi er vanskelig ja...
Vis hele sitatet...
javel, du har sikkert rett, men du mener altså at han liker homser du da?

tror faktisk ikke han har så jævli mye til overs for homofile, greit, han overdriver sikkert, men jeg tror ikke det er helt ironisk det han sier. Ikke i det tilfelle hvertfall.
Sist endret av cezar; 27. mai 2002 kl. 19:10.
Better than thou.
Opprinnelig postet av yeah00
Bare så det er sagt carlo; han disser ikke homser i NOEN av sangene sine... Tror ikke du helt skjønner ironien...
Vis hele sitatet...
Han disser ikke mora si, eller moby eller kona eller osama eller visepresidenten heller og han hater dattra si. Tror ikke helt DU skjønte ironien i at jeg ikke skjønte ironien i at det ikke er ironi i ironien.

Opprinnelig postet av Carlo


Han disser ikke mora si, eller moby eller kona eller osama eller visepresidenten heller og han hater dattra si. Tror ikke helt DU skjønte ironien i at jeg ikke skjønte ironien i at det ikke er ironi i ironien.

Vis hele sitatet...
RCG!
Better than thou.
RCG!
Opprinnelig postet av SkiM
Han fikk jo 6'r på godkveld-Norge@TV2 igår.. Så det må jo være litt bra..
Vis hele sitatet...
Om den fik en 6'er så betyr ikke det at den er bra. Det er jo din mening du må gå etter.
han er føcka- får mer respekt enn han burde.
og morra burde saksøke han for alle pengene hans..
Opprinnelig postet av reallife
han er føcka- får mer respekt enn han burde.
og morra burde saksøke han for alle pengene hans..
Vis hele sitatet...
tror det er omvendt.. Morra plaga og slo han naar han var liten saa det er derfra alt hatet om morra si kommer...
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Opprinnelig postet av dfs


tror det er omvendt.. Morra plaga og slo han naar han var liten saa det er derfra alt hatet om morra si kommer...
Vis hele sitatet...
bare en forbanna dårlig unnskyldning for å være et rasshull
Tror det er sant det dfs sier.
respect til petshopboys for at de dissa eminem forresten!
Opprinnelig postet av Zpeef


bare en forbanna dårlig unnskyldning for å være et rasshull
Vis hele sitatet...
et forbanna dårlig utsagn.. tror ikke du hadde hatt så mye respekt for moren din hvis du hadde blitt banka hele oppveksten heller.
Skulle ikke eminem "pensjonere" seg etter at han la ut den siste cd'en sin, da? Tilbringe mer tid med familien og slikt.
original reprint
xaff's Avatar
Tror bare det hele om moren er et PR stunt for å selge mer plater og for å ha noe å skrive tekster om.
Hehe...Din mening er din mening...Alle har rett til å si hva de vil om hvem de vil!!

Jeg likte ikke EMINEM før, men nå synes Jeg pinadø meg at han er über fet. Videoen rocker ass!