Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 760
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan starte med å allerede si at jeg har god erfaring og er nokså tolerant til alle stoffene innblandet.

Tok ca 0.7 med speed gjennom natta som var, og så tok jeg 15mg Attentin klokken ti i morges. Har nå(klokken fem) inntatt 240-300mg med kodein fordelt på to doser. Merket så og si ingenting, men det var å forvente da jeg tok Oxy to dager på rad for 3-4 dager siden. Så er helt edru nå virker det som. Lurer da på om det er trygt for meg å innta 2mg Xanax eller 5mg Lorazepam? Er jo ikke ruset på Opiater, men har jo fortsatt en god del i systemet og alle vet jo det er en kombo man ikke skal tulle med.

Hvor farlig er det å blande "normale" doser med benzo og kodein rett etter en amfetamin tur/når man er på nedtur?
Ikke vær redd for det med din rusbakgrunn etter det lille du sier tror jeg du kan ta betydelig mye mer uten problemer. Men hold deg til lite. Better safe than sorry, og det går an å ta mer, men du kan ikke fjerne effekten når det virker. Og hvorfor kaste vekk mer piller. Jeg vet ikke hvordan den lorazepam dosen er da det er en benzo jeg ikke har prøvd, men ser på conversion-charts at det er vel mye det samme som 2mg xanor med 5mg lorazepam. Lykke til dude.

s