Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  42 7604
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare litt nygjerrig på hvor mye dere røyker i uka, da jeg har en kamerat som røyker opptil 50 gram i uka. Dette er jo drøyt mye synes nå jeg, og lurer vell egentlig litt på hva som er "for" mye.
Anonym bruker
"Fiendtlig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kompis og jeg delte gjerne 15-20g i uka da jeg holdt på. Det er MYE. Ikke ble vi særlig fjerne heller, da vi ble ekstremt innrøyka.
Skjønner ikke hvordan han klarer 50 i uka?
Må være ekstremt mye sløs.
På Vaporizer daglig, 1.5-2g
Prøver begrense inntaket litt.
Ligger vel på ca 1g per dag og om man ikke regner helg og venner går det fort 10g i uka.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En kompis og jeg delte gjerne 15-20g i uka da jeg holdt på. Det er MYE. Ikke ble vi særlig fjerne heller, da vi ble ekstremt innrøyka.
Skjønner ikke hvordan han klarer 50 i uka?
Må være ekstremt mye sløs.
Vis hele sitatet...
Han har røyka daglig i sikkert rundt ti år.
Anonym bruker
"Fiendtlig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han har røyka daglig i sikkert rundt ti år.
Vis hele sitatet...
14 år her, å trenger absolutt ikke så mye.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går vel fort 1-2g per dag. Tror kanskje det er på tide med en toleransepause.
Anonym bruker
"Troende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyke i 50g alene i uka, det tror jeg faen ikke noe på.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ca. 1 gram i uken med vaporizer, men jeg røyker meg ikke veldig skækk
3-4g i uken kanskje.

s
Anonym bruker
"Tom Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ca 50 g i månden å har vel fyrt i 6-7år
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyke i 50g alene i uka, det tror jeg faen ikke noe på.
Vis hele sitatet...
Det går fint an det. Jeg og en kompis pløyde igjennom hele dexter og et opplegg i løpet av en uke i mine mindre sparsomme dager.
Når jeg røyka som verst, kunne det gå opp mot 3 gram om dagen, men da røyka jeg fra jeg sto opp til jeg la meg.
50g i uka vil si i overkant av 7g/dag, noe som høres svært lite sannsynlig ut, for all del, det er sikkert mulig, men...
50g i uka er ekstremt mye og vannvittig sløsing av penger, selv om jeg hadde fått det gratis, tror jeg ikke jeg ville vært fysisk i stand til å røyke 50 gram i uka, må puste litt også.
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Jo mer jeg har, jo mer røyker jeg. Om tilgangen er top notch kan jeg fint røyke 20-30 gram weed på en uke. Men neppe noe særlig mer en 10-12 gram hasj. Da hadde jeg sovna bare.
Anonym bruker
"Troende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av shallabajs Vis innlegg
Det går fint an det. Jeg og en kompis pløyde igjennom hele dexter og et opplegg i løpet av en uke i mine mindre sparsomme dager.
Vis hele sitatet...
På en uke, sure, men 50g i UKA?
Nå for tiden, 0-2g i mnd. Men for 18mnd siden så gikk det en 5'r om dagen frem til jeg gikk lei av og være fjern fra morra til kveld

Men 50g i uka er egentli ikke så sykt, det er 7g om dagen, hvis det første man gjør når man våkner er å røyke en feit joint, så røyker det hver 2 time man er våken, så er det bare 14timer/7jointer. Med litt toleranse og ikke den beste shitten, så er det null problem for en innrøyka hverdagsstoner
Altså, klart det er mulig.
Men med et sånt inntak blir man jo ikke litt fjern engang.
Om cannabisrusen er din normalfølelse, så tilpasser kroppen seg deretter, og du røyker deg "normal".
Får nok bedre rus av 1g per dag.
Anonym bruker
"Nummen Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
50 gram i uka?! Jeg kunne skjønt 50 gram i mnd, men i uka er ekstremt.

Røyker selv 1-2g daglig å har gjort i et par år, har prøvd meg på 10 gram på 24 timer også, klarte bare 8g (blir 56g på en uke så burde være teknisk mulig).

Merk at dette er hasj, øker opptil 100% på weed.

Om 50 gram i uka ikke er missforståelse eller usant må det nesten være noen som har en eller annen mutasjon som senker effekten / hever toleransen / øker nedbrytingen eller noe annent kreativt?

Om ikke er det godt jobba å få til!
Har selv en kompis som nærmet seg 8g dagen i perioder om jeg husker rett. Så ser ikke på det som umulig at det TS sier stemmer. Selv om det er veldig sjeldent at noen har et slikt forbruk.

Røyker selv 4-5 dager i uken. Dette er da fre-søn og et par hverdager. Hverdagene røyker jeg ikke før på kvelden (18-22) så forbruket holder seg lavt. Merker fort i helgen at om jeg røyker fra morgen til kveld øker forbruket og toleransen noe voldsomt, så prøver unngå dette.

En bag med grønt varer ca to uker for min del.
Hvordan genererer denne 50g-kompisen inntekt..?
Røyka i 4 år, jeg og kompissen røykte ca 10-15g pr dag (bong&bøtte)
Brukte ofte ''grammermekk'' på den tiden, altså 1g bean på 1 roasted sig.
Røyka slik i ca 7-8 måneder før vi trappa ned betraktelig og lå på ca 3-5g pr dag i 2 år med minimalt med pauser (bare ferieturer)
Nå røyker jeg ca 2-2.5g pr dag (bare jays) og bruker 0.5 på 1.5 sigg i hver jay.
Hverdager røyker jeg maks en ener, er det helg kan det fort bli 3-5g på en kveld, avhenger litt av om jeg er ute å drikker eller bare chillern med gutta. Har jeg pot så blir inntaket nesten dobblet, men røyker egentlig kun bønne.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyke i 50g alene i uka, det tror jeg faen ikke noe på.
Vis hele sitatet...
Hei,
jeg trykket feil og skulle ikke gi KP.
Men joda, det er mulig det. Selv har jeg i en periode røykt ett 10-grams egg hver eneste dag. Så det er fint mulig.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker ca 1-2 gram per uke. Røyker små 1rizla joints nesten hver kveld, små pipetrekk hver dag. Ser ikke vitsen med å øke toleranse/effekt. 5er med bønne holder i ca 2-4 uker med røyking hver dag. Grønt går fortere, har jeg begge deler holder det lenger.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Jeg røyker 1-2 joints i helgene, så maks 0,6 g i uken, og da har jeg det grisefett hver gang

Jeg synes det er utrolig at noen klarer å røyke 2 gram+ om dagen.
For meg ville det vært utrolig slitsomt, ser ikke for meg at det kan være gøy.
I Amsterdam røyket jeg 4 ganger om dagen, allerede etter 2 hele dager fikk jeg null funk.
Sist endret av Chromatics; 23. februar 2018 kl. 13:05.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg holdt på, var hasj det "basise" blant andre mer spontante rusmidler. Røyka ca 9-13gram i uka. Vært rusfri 55 dager i dag, etter en periode på 9 år. Inkludert alkohol og nikotin
Daglig bruk i 13 år nå, går aldri over 1 gram om dagen, det er bare sløseri i stor stil. Ligger på rundt 0.6 om dagen. God kvalitet og 0.1-0.2 jonere
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyke i 50g alene i uka, det tror jeg faen ikke noe på.
Vis hele sitatet...
Kjenner en som røykte minimum 10g daglig.
Han var tålelig innrøkt da, men det er fint mulig.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Røyka i 10år ca, røyka hver eneste dag fast før leggetid i et par år nå.

Avhengi av kvalitet på produkt kan jeg ha 1g brunt/grønt i mellom 1-4mnd. Så riktig svar blir 0,0625g - 0,25g i uken.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter ett visst punkt går det ikke an å bli høy lengre fordi du har 'max' utløste THC dingser i hjernen, husker ikke hele greia, men poenget er at det er bare sløs det han driver med.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Røyka i 10år ca, røyka hver eneste dag fast før leggetid i et par år nå.

Avhengi av kvalitet på produkt kan jeg ha 1g brunt/grønt i mellom 1-4mnd. Så riktig svar blir 0,0625g - 0,25g i uken.
Vis hele sitatet...
Åj... Hvis du deler 0,0625 på 7 igjen(1uke) får du 0,008928571 gram per dag. Er ikke dette latterlig små mekk? Ser du hva du gjør? Smaker det noe? Hvor mye tobakk bruker du pr 0,0089 gram. Jeg har aldri hørt om noen som får funk av så lite.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter ett visst punkt går det ikke an å bli høy lengre fordi du har 'max' utløste THC dingser i hjernen, husker ikke hele greia, men poenget er at det er bare sløs det han driver med.
Vis hele sitatet...
De som røyker bøtte/bong røyker oftest for kicket i det man trekker, og ikke for og chille lenge på sofaen som en jay.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Åj... Hvis du deler 0,0625 på 7 igjen(1uke) får du 0,008928571 gram per dag. Er ikke dette latterlig små mekk? Ser du hva du gjør? Smaker det noe? Hvor mye tobakk bruker du pr 0,0089 gram. Jeg har aldri hørt om noen som får funk av så lite.
Vis hele sitatet...
Trenger jo ikke røyke hver dag da Kanskje han røyker 0,2 i helgene.

Edit: Ser nå at han røyker hver dag før leggetid. Han har vel bare lav toleranse da og holder den der.
Sist endret av Potetmix; 24. februar 2018 kl. 15:51.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Varierer. Noen ganger røyker jeg 5g på en uke og noen ganger 20g+, spørs på kvaliteten også. Har venner som er oppe i over 30g i uken og det synes jeg er alt for mye, både for helsen og økonomi. Røyker hasj og ikke weed for info.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ved et par anledninger røyka opp 100 g på ei uke, så 50 høres ikke usannsynlig ut. Det var omtrent femti (latterlig) store spliffs, syv om dagen. Ikke verken sunt eller spesielt vanskelig.
Fy faen som dere sløser bønne..

Altså hvis man røyker 50g i uka så sparer man inn kostnaden ved å kjøpe en volcano på... 5 dager?
Sist endret av TrippyKing; 24. februar 2018 kl. 17:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er så udugelig sjalu på dere som røyker 0.2. Skulle så ønske jeg kunne klaget på at det er dårlig bønne jeg holde på med, men den er av samme kvalitet, om ikke høyere noen ganger som alt min kjære og jeg prøvde i amster. Noen av oss må bare røyke nesten en grammer for å bli ordentlig fjerne, og sånn ere bare, dessverre. Holder oss fint på en 4,5 g i uka nå, men det er bare pga. Vi tar det oralt. Skulle det vært nattings hver dag, så hadde nummeret fort vært oppi 6-9 g. Hver altså.
Sist endret av TheBean; 24. februar 2018 kl. 18:08.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TheBean Vis innlegg
Noen av oss må bare røyke nesten en grammer for å bli ordentlig fjerne
Vis hele sitatet...
Må du røyke en grammer for å bli fjern må du vel ha skyhøy toleranse? Enten ta pause, eller bare røyk mindre og toleransen/kroppen justerer seg deretter. Skjønner ikke hvordan noen klarer røyke en grammer i en session uten å bæde eller "pæsse ut".
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forbruket mitt over 11 år.

2006 1g pr mnd
2007 10g pr mnd
2008 20g pr mnd
2009 30g pr mnd
2010 30g+ pr mnd
2011 30g+ pr mnd
2012 30g+ pr mnd
2013 30g+ pr mnd
2014 30g+ pr mnd
2015 25g pr mnd
2016 20g pr mnd
2017 15g pr mnd
2018 15g pr mnd

Jeg har gått over til å kjøpe inn for hele mnd når jeg får lønn, og dele opp i 15stk 1ere. På den måten vet jeg at en klump må holde i 2 dager. Har sluttet helt å røyke joints pga det er sløseri i mine øyne. Bruker heller en liten og effektiv vannbong med minimalt med vann. Max funk, smoth trekk. Bruker ca 0.075g pr trekk.

Så røyker meg stuka hver kveld for 2000kroner mnd.. Like mye som én fyllekveld koster. :P Sluttet å drikke for flere år siden.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Sitat av knert1 Vis innlegg
Åj... Hvis du deler 0,0625 på 7 igjen(1uke) får du 0,008928571 gram per dag. Er ikke dette latterlig små mekk? Ser du hva du gjør? Smaker det noe? Hvor mye tobakk bruker du pr 0,0089 gram. Jeg har aldri hørt om noen som får funk av så lite.
Vis hele sitatet...
Folk blir alltid forbauset når jeg forteller hvor lite jeg bruker til å røyke hver eneste dag, men jeg blir like forbauset når jeg hooker med en venn, 3G på hver, han er tom dagen etterpå og jeg har mine 3 i ett halvt år...

Folk er vell bare forskjellig, jeg røyker kun rent og på bong/pipe, holder alltid trekk inne så lenge som jeg klarer og det er alltid nok til å bli ganske fjern.

Målet er egentlig å bli fjern nok til å sovne med engang jeg legger meg, for så å våkne 100% opplagt tidlig på morgenen UTEN å være bakfjern, rød i øya å totalt hangover. Jeg kan fint tåle å røyke en grammer på en kveld men det er ikke målet mitt, målet mitt er å sove godt om natten + være klar i hodet neste dag, mens andre har kanskje bare som mål å bli mest mulig fuckedup og da holder det nok ikke med 0,00 desimaler uansett hvor lav toleranse du har.
Sist endret av deGrønne Skoger; 25. februar 2018 kl. 12:59.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker hver dag. Altså chainsmoking etter jobb, å bruker 3g på 2 uker. Dere som røyker 50-100g i uka har latterlig høy toleranse, eller så sittere dere å trekker minus standard eller vannskada røyk/tørrok.
Damper for å sove, bruker ikke mer enn rundt 0,75 pr uke
Akkurat som ting er nå, 1-3g kanskje.

Har varit oppe i en fiveish om dagen.

De som ikke trur att 50g alene i uka går, har tydligen ikke røyka på seg nie særlig toleranse noen gang. Ruller man jointer med mellom .5-.8 i hber spliff, er det ikke svårt.
1-2 joints i timmen, 16 timmer i døgnet.

Virker veldig sammsynlig i mine ører.