Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1520
Hei, jeg skulle gjerne lagt til en "boks" her, under begge to - der jeg skal ha litt tilbakemeldinger osv. Hvordan får jeg gjort det? ref. bilde
Hei du Må nesten spesifisere hva slags tilbakemeldinger du ønsker der, er det ett epost skjema, Facebook kommentarer, disques kommentarer.. etc.
Sitat av Solarfields Vis innlegg
Hei du Må nesten spesifisere hva slags tilbakemeldinger du ønsker der, er det ett epost skjema, Facebook kommentarer, disques kommentarer.. etc.
Vis hele sitatet...
Hei, jeg skulle gjerne lagt til mine egne tilbakemeldinger. Blir mer typ anbefalinger fra folk - da jeg får diverse tilbakemeldinger per e-post og sms. Skulle jeg gjerne lagt til de her. Bir mer et type "slideshow"
Jobber du ikke i et IT-firma? Synes det er litt dårlig markedsføring av deg selv her. Skjønner at jobben din ikke er å lage hjemmesider, men hvis du har litt IT-kompetanse, burde du få til et eller annet ved hjelp av Google. Du må uansett være litt mer konkret, og gjerne vise at du har prøvd litt før du kan få noe fornuftig hjelp på forumet.

Edit: Du kan få et gratis tips. Fjern punktene fra «trykk her...». Det er jo ingen liste, så synes ikke helt det ga mening.

Litt mer konkret: Dersom du vet hvor i kildekoden du skal sette inn boksene, er det jo bare å sette inn en <div>. Dersom du utelukkende skal bruke Wordpress må vi vite hvordan theme-en din fungerer.
Sist endret av Chronic420; 4. september 2017 kl. 00:51.
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Jobber du ikke i et IT-firma? Synes det er litt dårlig markedsføring av deg selv her. Skjønner at jobben din ikke er å lage hjemmesider, men hvis du har litt IT-kompetanse, burde du få til et eller annet ved hjelp av Google. Du må uansett være litt mer konkret, og gjerne vise at du har prøvd litt før du kan få noe fornuftig hjelp på forumet.

Edit: Du kan få et gratis tips. Fjern punktene fra «trykk her...». Det er jo ingen liste, så synes ikke helt det ga mening.

Litt mer konkret: Dersom du vet hvor i kildekoden du skal sette inn boksene, er det jo bare å sette inn en <div>. Dersom du utelukkende skal bruke Wordpress må vi vite hvordan theme-en din fungerer.
Vis hele sitatet...
Joda, jeg jobber for et IT-firma. Men jeg har aldri brukt Wordpress og prøver å lære det, forstår at du syns det er dårlig markedsføring. Noe jeg er enig i. Har googlet meg rundt, men skal prøve igjen
For enkelt å endre innhold og/eller layout på Wordpress anbefaler jeg å bruke Visual Composer. Selv om ikke nettsiden er satt opp med dette fra begynnelsen er det likevel mulig å smette inn Visual Composer-kompatibelt innhold innimellom.

Når det er sagt er forsiden såpass rotete og uryddig, at det helt sikkert er lurt å starte fra scratch med Visual Composer.