Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1326
Hei, skal hoste et LAN-party og i den anledning trenger jeg et billettsystem og seteplassystem.



På GitHub var det en norsk som har laget en CMS som heter LanCMS2, dette er et billett og seteplassystem som brukes av for eksempel GlobeLAN. Jeg vil veldig gjerne ha dette på min side også men har null anelse hvordan man bruker CMS, Python og Django.

Lenke til GitHub prosjektet: https://github.com/lancms/lancms2

Lenke til Django/Python gratis hosting nettside: https://www.pythonanywhere.com

Det blir muligens pengeutbetaling for den som hjelper!



Så hvis noen hadde kunne hjulpet meg hadde jeg satt utrolig stor pris på dette!

Trenger hjelp med å sette opp nettsiden, hvis noen bare kunne kort forklart hvordan man gjør det hadde det vært supert!

Mvh henriksen67
Sist endret av henryman55; 7. september 2017 kl. 15:44. Grunn: Feilretting
Ehh... Litt OT, men du skal arrangere et lan-party og har tydeligvis ikke peiling på hvordan du skal gjøre noen av forberedelsene? Det er kanskje lurt å slå deg sammen med noen som har litt peiling på det som skal ordnes for et lan-party med x antall deltakere slik at du slipper å lage tråder om hvordan du skal forsyne folk med strøm, sette opp billettsalg, lage nettsider osv.

Jeg er sikker på at du fint kan få med deg noen som kan dette om du gir dem litt goder og gratisbillett ++.
Sist endret av The Riddler; 7. september 2017 kl. 15:52.
Tråden din mangler fullstendig på egeninnsats, og da har den liten verdi for diskusjon. Prøv å sette deg ned og finn ut av ting selv, og så kan du komme tilbake når du setter deg fast med noe konkret, og som du ikke enkelt finner svar på selv.

Du etterspør her en ferdig, teskje-matet løsning, og viser ingen interesse til å tilegne deg informasjonen på egen hånd. Selv om du skulle få en fiks ferdig løsning levert, så krever det uansett kunnskaper for å drifte den. F.eks. hvordan man setter opp setene, integrerer det på nettsiden din, rydder opp i spam-registreringer osv. Hvis du virkelig ikke ønsker å fordype deg noe videre i dette, så anbefaler jeg deg å heller tilby en sum til en freelance-utvikler som kan. Skal du utlyse en betalt jobb her, så ta kontakt med crew/administratorer for å spørre om lov først.

Det eneste du har gjort siden du registrerte deg på forumet er å spørre om hjelp til ting du åpenbart mangler kunnskaper om. Og det er greit å ikke vite enkelte ting, men en regel i dette underforumet er et minimumskrav til kunnskapsnivå. "Jeg vil ha X med Y, og jeg kan verken X eller Y, og gidder ikke lære meg det. Du får kanskje betalt." er ikke målet med dette underforumet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Den korte forklaringen på å sette opp lancms2 på pythonanywhere finnes i hjelp dokumentene deres:
Deplying exsisting django project on pythonanywhere.com

Men den krever noe innsikt, som dyret nevnet, å forstå hva instruksene faktisk er.
Sist endret av Dodecha; 8. september 2017 kl. 09:57.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tenkte jeg bare ville si at nå som LAN-et er ferdig har jeg ferdig utviklet mitt eget seatmap LAN-party system basert på PHP, mySQL, Javascript, JQuery og HTML. Takk til alle som trodde på meg. Link til seatmap systemet kan jeg dele her om ønskelig.
Sist endret av henryman55; 6. november 2017 kl. 19:09.