Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 9561
Hei! Jeg har vært dum nok til å kjøpe en brukt iphone, som jeg nå mistenker at er stjålet/funnet... Når jeg skrur den på så får jeg bare bilde av itunes-logoen og en usb-kabel. Helt øverst er det bilde av en liten lås. Så den må jo være låst på et eller annet vis.
Når jeg kobler den til itunes så står det:

"The SIM card inserted in this iphone does not appear to be supported.
Only compatible SIM cards from a supported Carrier may be used to activate iphone. Please insert the SIM card that came with your iphone or visit a supported Carrier's store to receive a replacement SIM card."

Noen som har peiling og kan hjelpe meg å få den til å funke? Mye penger ut av vinduet hvis jeg ikke får det til :/
De fleste telefoner kan låses opp. Bruk en av disse guidene: http://ifon1.no/iphone/guider.html
Hvordan iPhone er det? Du må jailbreake og unlocke telefonen din for at den skal fungere med ditt sim kort.

Dette er en enkel sak som du finner en utrolig bra guide på HER
Jeg aner ikke hva slags iphone d er, eneste jeg vet at d er en iphone 16gb.. står ikke noe annet på den. Fikk ikke eske eller noe annet med, bortsett fra usbkabel... skal sjekke ut linkene
Sitat av hybelkanin Vis innlegg
Jeg aner ikke hva slags iphone d er, eneste jeg vet at d er en iphone 16gb.. står ikke noe annet på den. Fikk ikke eske eller noe annet med, bortsett fra usbkabel... skal sjekke ut linkene
Vis hele sitatet...
"iPhone 16GB" står det med grå skrift, eller sølv. Hvis det er skrevet med sølv, så er det en 3GS, hvis ikke så er det en 3G
Dersom den er i aliminium, kan det enten være en gammel 2G eller den splitter nye 4G (tvilsomt)...
d står skrevet med sølv, så da er d nok en 3gs. Takk

Må innrømme at jeg sliter med å få til noe fra de linkene. Skjønner poenget og sånn, men får d ikke til... Trenger en med mer peiling og tålmodighet...
Sitat av hybelkanin Vis innlegg
d står skrevet med sølv, så da er d nok en 3gs. Takk

Må innrømme at jeg sliter med å få til noe fra de linkene. Skjønner poenget og sånn, men får d ikke til... Trenger en med mer peiling og tålmodighet...
Vis hele sitatet...
Vel, vil du ha en fungerende iPhone eller ikke? Klarer du virkelig ikke å følge den super enkle, hyper detaljerte guiden der? Hvis det er 3gs du har må du bruke en MAC pc for å kunne låse den opp.
Sist endret av Source; 1. august 2010 kl. 20:01.
Jeg er kanskje ikke den smarteste kniven i skuffen når d kommer til tekniske duppeditter, men det er bare bilde av det ovennevnte hele tiden, ingne meny eller noe som helst, og jeg får ikke lasta ned de programmene på pcn d står at jeg må ha..

Så nå at jeg trenger mac da kommer jeg ikke så langt er jeg redd...
Jeg skal nedover til Oslo denne uken, vist du ønsker så kan du sende meg en PM så kan vi avtale et møte, Så skal jeg ordne det for deg