Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1525
Hei!

Jeg er en veldig stor fan av tatoveringer og har vært dette helt siden jeg var liten. Jeg liker idéen bak å gjøre min egen kropp inn til et eget «kunstverk», så jeg skal starte snart på mitt lange eventyr fremover med tatoveringer over hele kroppen. Jeg kjenner to kompiser som har tatoveringer, og han ene har det typiske svart hvite, mens han andre har mer grå-aktige tatoveringer. Tror han kalte det gråtoner. Jeg lurer da hva på hva som kan være best å be tatovøren om hvis jeg skal dekke hele kroppen min med tatoveringer. Jeg liker gråtoner best, fordi det skiller seg litt ut, men siden jeg er fullstendig ny er jeg gira på å høre hva dere synes kunne vært best og hvorfor
Ta det du liker best, men ikke begynn med en helv sleeve liksom er ikke alle som liker smerten og syns den er ubehagelig.

Tattoovøren kommer til å lage designet i hans stil må du huske men det beste er jo og forhøre seg med tattoovøren du har valgt
Hjemmelaget
Blåveis's Avatar
12 1
Er enig med det Cloor sier, ikke begynn med en hel sleeve. Ikke nødvendigvis for at det kan gjøre for vondt, men du sier du er fullstendig ny (og giret, veldig lett å gjøre noe forhastet da). Råder deg til at du gjør forarbeid for å unngå at tid/penger/blekk blir bortkastet, slik som hvem vil du gå til, liker du deres arbeid/stil, vil de mestre å lage det du ønsker deg, osv.

Utover det, lykke til. Er kjempemisunnelig
Bozare's Avatar
Trådstarter
Takker for svar :-) Er det noen fordeler med f.eks svart hvitt vs grå toner, eller er det bare hvordan det ser ut?
Hvitt blekk flamer fort, mitt var vekke etter ca 6mnd. grå toner falmer fotere en svart selv jeg har bare svart tattoovering med grå syggelegging.

Når de tattoovere med farge så går de ofte over det mer en de gjør uten farge, og farger falmer fortere en svart/grå.

Værte plassen å bli tattoovert vil jeg si er mellom knokene, så lenge det er tynn hud mod bein så vil du kjenne det vibrere som en vibrator og gjør vondt. Hand-pokin gjør som regel mindre vondt men krever mye mer arbeid og er begrent med folk som kan det.

Det gode med smerten er at du blir hoven nåk så fort så merker du det minimalt.
Sist endret av Cloor; 28. juli 2018 kl. 17:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ikke start med noe stort, du kan veldig fort angre på det i ettertid.
Har selv 3 tattoos jeg var storfornøyd med når jeg tok de for 6 år siden, idag... ikke fult så fornøyd.
Bedre og heller starte smått forså å fylle opp etterhvert.

Hva som er "best" her er jo helt opptil deg, men gå for det du liker best.

Legger ved dette bildet som viser "pain spots". Det skal sies at det ikke er likt for alle ettersom smerte er forskjellig fra person til person.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Cloor Vis innlegg
Hvitt blekk flamer fort, mitt var vekke etter ca 6mnd. grå toner falmer fotere en svart selv jeg har bare svart tattoovering med grå syggelegging.
Vis hele sitatet...
Jeg tok litt hvite toner i en tattovering for 3-4 år siden og det ser enda like fint ut som når det var helt nytt.
Kjører black & white på alle mine verk. Farger hadde sikkert blitt kult det og, men etter at over halve kroppen er BW tror jeg deg hadde sett ganske spesielt ut.

Prøv å Finn en stil som eventuelt kan endres hvis dine preferanser endres senere
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Jeg tok litt hvite toner i en tattovering for 3-4 år siden og det ser enda like fint ut som når det var helt nytt.
Vis hele sitatet...
Ble tatt hos en mc klubb også, er ikke sikker om han gikk over tattooveringen heller som ble gjort med resten av kroppen.