Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1075
Hvis jeg blir tatt i å kaste privat restavfall i en bedrift sin restavfallcontainer, hva kan straffen bli?
Det er ikke avstengt og det er ikke skiltet og opplyst at det er ulovlig å kaste søppel der..
Tipper null nix. Så lenge det ikke er ulovlig avfall du dumper, Så er det vell bare og spille dum.

Men er du så kjip at du ikke har råd til og kaste en sekk på nermeste søppelfylling. Koster ganske mye for bedrifter og tømme restavfall container. Evt spør bedriften vist det er veldig langt til søppelfyllingen
Eller så kan du sortere riktig og levere alt gratis på dynga... Sorterer man riktig skal restavfalldunken nesten være Tom
Har man ikke bil så er det ikke så lett å dra på fyllingen. Skulle engang hive en madrass, rev den opp i mange mange deler, la det i hvite små poser og tok meg noen runder i nabolaget.
Du må beise sjarken!
Har flere ganger vært med på å gå gjennom søppel på jobb fra privatpersoner som har dumpet i kontainer.
Har som oftest endt med at det er blitt funnet noe med et navn og en adresse på. Personen har blitt oppringt og bedt om å hente det, evt. betale for det.
Som sakt spør bedriften si du ikke har bil. Og om du kan betale for det. Er det bare en sekk så skal jeg nesten garantere deg at du får kasta den gratis