Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1426
Søker enkelt å greit etter den pokerklienten med flest freerolls (forventer ikke noen gigantiske premier)

Spiller på pokerstars nå, men er liek 1-2 daglige freerolls der.

Bryr meg ikke om det er lav pengepremie synes bare turnering er morro.

Hva er deres erfaring med pokerklienter og freerolls?
Det er veldig mange på DailyPoker hvertfall.
Det kjipe med freerolls er at det noen ganger er flere 1000 folk som skal spille.

edit: Det er i skrivende stund 8 freerolls registrert for 26. desember hvertfall!

Litt fler enn den klienten du har
Sist endret av Archj; 26. desember 2007 kl. 01:12.
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Det er noe man må regne med, når folk deler ut gratis penger stiller folk seg i kø.

Men takk for rådet. =)

Skal teste ut.

Registrerte meg på dailypoker nå, så genialt ut med henhold til antall freerolls, men fikk beskjeden at man trenger 1 "raked hands" før man kan entre turneringer?


Betyr det at man må sette inn penger å spille før man kan bli med i turneringeR?
ja må spille ei hånd cash game om jeg ikke tar styggfeil.
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Greit nok det, litt stress å måtte sette inn penger for å spille freerolls, men er vel verdt det.
Hva er raked hands?
Svar Raked hands er hender fra bord med penger hvor poker rommet tar en avgift per hand.

I enkelte rom, kan du få kreditert flere raked hands per spill: Floppen blir delt ut - 1 raked hand - turn - 2. raked hand og river 3. raked.

Noen ganger poker rom har krav om raked hands for å delta i turneringer eller for å få utbetalt bonuser. Så om du ser Titan Poker gjør krav om 100 raked hands for å delta I PokerNews freeroll med $2000 garanti, da kan du beregne hvor mye spill du må ha for å kvalifisere deg for å delta.

PS. Husk å sjekke informasjonen om rake I hvert eneste poker rom. Noen rom tar rake bare fra høyere spill enn $0.25/$0.50.

Tar fra: http://no.pokernews.com/spm/raked-hands.htm
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
Danke, ser jo selvfølgelig sammenhengen.

de 500freeroll må jo komme fra et sted.

Litt crappy på pokerstars, er massevis av freerolls men bare 1 daglig for nordmenn.

Resten er nesten utelukkende dansk, svensk, tysk og asia.
Ikke registrer deg på altfor mange sider uten å sørge for rakeback først. Hvis du noen gang finner ut at du vil tjene litt penger på poker er rakeback veldig viktig. Jeg spiller ikke så veldig mye selv, og raker for ca. 100-200 $ i måneden. Får tilbake 1/3 av det jeg raker, så over tid blir det litt penger.

Du betaler rake i hver hånd du spiller, så rakeback betyr at du får tilbake litt av denne avgiften. Feks rakerebate.no gir rakeback på enkelte sider. Let alltid etter rakebacktilbud _før_ du registrerer deg på sider, siden du sjeldent får rakebackavtaler etter at du har registrert deg.

On topic: Google - "poker freerolls" - http://www.pokerlistings.com/free-rolls
som sier at Titan er et fint sted å spille freerolls.
Unibet har jo noe som heter "Happy hour", der de hver dag har en time der det er freerolls hvert tiende minutt.
Sist endret av Jani_; 26. desember 2007 kl. 15:45.
Partypoker og FullTiltPoker har mange freerolls hele tiden..
Kan noen fortelle meg hva "Prize pool" er for noe. Ossen får man mer av dette?
betway har 500$ freeroll hver dag kl 7. mange andre freerolls også. husker ikke alle i farta. den som går kl 7 er ganske stor da. 12000 stykker ca som spiller. det er ivertfall max antall spillere. Kom på 14 plass der engang
Sitat av calyX
Kan noen fortelle meg hva "Prize pool" er for noe. Ossen får man mer av dette?
Vis hele sitatet...
Det ligger vel litt i navnet, men det er da snakk om premiepotten. Denne fordeles normalt ved at de x antall første plassene får utbetalt fastsatte prosenter av potten.
Litt kortenkt, ja..

Ingen som vet om noen freerollsturneringer som er kun for nordmenn?
▼ ... over en måned senere ... ▼
absolute poker kan anbefales for dere som er ute etter mange freerolls.. de er omtrent en ny freeroll hver time
Betsson har freeroll hver dag klokka 17:30(innmeldning), og starter 19:00.. Maks 1600 deltakere, $250 price pot..
Også på søndager det litt anderledes, starter litt tidligere.. Maks 2000 deltakere, $500 price pot(vis jeg ikke tar helt feil på den søndags turneringa)..
Ellers har dem starta med "Scandinavia Freeroll", hakke helt fått med meg det, men bare folk fra scandinavia kan melde seg på..

Jo, det er en Seltin.. Begynn og les!
Sist endret av RosaKarpe; 31. januar 2008 kl. 00:49.
[b]www.freeroll.no ..

Vet ikke om noen over har skrevet men jeg gidder ikke lese