Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1404
jeg har 2 spm.

1. jeg har fått 2 zip filer som skal gjøre at ct folka ser ut som FBI, og terror folka som gatevankere. Hvor skal jeg installere (zippe) filen? hvilken mappe?

2. Hvor får jeg tak i tags (den man sprayer på vegger med)? De som følger med SUGER hardt!

Forhånds takk
Visst >Jeg ikke ta helt feil så tror Jjeg at du skal zippe den i cs mappa di....
Better than thou.
skinsene skal inn i en mappe som heter noe sånt som models eller noe slikt, og sprayene kan du lage selv eller finne ved å søke litt på www.google.com

Og r33l, jeg må bare spørre, hvorfor har du alltid stor j i jeg?
ok, takk igjen
Opprinnelig postet av Carlo
skinsene skal inn i en mappe som heter noe sånt som models eller noe slikt, og sprayene kan du lage selv eller finne ved å søke litt på www.google.com

Og r33l, jeg må bare spørre, hvorfor har du alltid stor j i jeg?
Vis hele sitatet...

For å vise at det er Meg vell

Etter norsk standard så skal du alltid skrive i brev Jeg med stor bokstav og det gjelder Dem Og Meg og De osv,osv.....

men what ever...
Har et lite program som kan lage sprayer av et bilde.Take a look.

Click
http://www.telefragged.com/wally

Fint program til å lage fargesprayer til Half Life.
jeg gjorde det carlo sa på spm. 1. men det funka ikke!
Sørg for å ikke rename fila, å husk at du SKAL overwrite når du får spm om det
▼ ... over en uke senere ... ▼
unzip i half-life/cstrike/models/player
Opprinnelig postet av r33l

Etter norsk standard så skal du alltid skrive i brev Jeg med stor bokstav og det gjelder Dem Og Meg og De osv,osv.....
Vis hele sitatet...
Nei nei nei, De har misforstått, det er bare høflighetsfraser som skal være med stor forbokstav (De, Deres, etc).. Jeg skal bare være med stor Ucase j først i en setning, det samme gjelder f.eks meg og du etc
Det jeg gjorde var og ta en gammel sprayer og så redigerte jeg det på paint .