Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 679
har et problem med warcraft frozen throne.

Når jeg går inn på warcraft står det bare: please verify that your cd is in cd-drive and push retry! må innstalere spillet på nytt før jeg kan spille igjen,

noen som har opplevd noe lignende og vet råd om hva jeg kan gjøre?
Am... Trykker du på Warcraft III eller Frozen Throne filen? Dersom du trykker vanlig Warcraft III vil du nok få opp den meldingen når det er Frozen Throne cden som står i. Eller er jeg helt på jordet?
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
frozen throne cden står i og jeg trykker på selve cden!
kommer jo fram at den er der men nytter ikke trykke på den får bare det samme svaret.
Oki... Da vet jeg ikke. Last ned nocd-crack, så blir du sikkert kvitt problemet. Bare husk å ta vare på orginal .exe-fil ellers får du ikke oppgradert.
Hmm, har hatt samme problemet selv, bruker du daemon tool? Isåfall er det fordi du har mountet de i feil cdplass. Jeg rippet fra orginal wc3+frozen throne cder, bruker ikke crack, men for at det skulle funke i daemon må wc3 cden og frozenthrone cden være mountet samtidig i riktig cdrom.. Prøv deg fram, er ikke så mange kombinasjoner!
Kverrulant
Unsub's Avatar
Trådstarter
bruker original cd, spiller på internett!