Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 634
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jah, hvordan oppbevare hasj på best måte? Hvor lenge før den blir dårlig?
Pakk den inn i plastfolie med engang du får den. Riv av det du skal bruke for en uke eller to fremover, så lar du resten ligge godt pakket inn.

Når man åpner og lukker hele tiden så mister den ofte lukten og ferskheten, så ett annet triks er å dele opp alt, og så pakke det inn med engang.

Kapp av ett stykke på enden av rullen med plastfolie, det er perfekt for å pakke inn plater og lignende, og så går du over med litt pakketeip.
DrDeath handler kun klosser ser det ut som hehe.

Den blir ikke dårlig. Jeg har hatt en piece i zip lock som har lagt på loftet i snart to år. Lagde en J i helgen og ble alt for fjern. Den er knallhard og lukter ikke noe men jeg bryr meg ikke så mye om det.

Vil du beholde aroma og konsistens så hører du på DrDeath aka DrHekto
Noen runder i plastfolie, ikke for kaldt.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
DrDeath handler kun klosser ser det ut som hehe.

Den blir ikke dårlig. Jeg har hatt en piece i zip lock som har lagt på loftet i snart to år. Lagde en J i helgen og ble alt for fjern. Den er knallhard og lukter ikke noe men jeg bryr meg ikke så mye om det.
Vis hele sitatet...
Haha, årevis siden jeg har slengt rundt noe vinyl.

Nei det stemmer, den blir ikke noe særlig dårligere av å ligge i en klips, men for oss som liker smaken og konsistensen så er det viktig å pakke den inn skikkelig, enten det er 2 gram, eller 200g.
Hver gang man åpner en pose så slipper man ut terpene som har samlet seg, noen typer svetter det lettere ut enn andre, for eksempel de med veldig mye olje får en slags hinne som holder bedre på terpene, mens luftigere typer nærmest tørker ut om du lar dem.

Så, for de som virkelig bryr seg er det viktig at det du pakker med ligger TETT inntil hasjen, og forsegles på ett vis(som plastfolie og teip).
Vakuumpakning og mylar er det aller beste, men plastfolie og pakketeip er mer en godt nok for folk flest.

Vil du beholde aroma og konsistens så hører du på DrDeath aka DrHekto
Vis hele sitatet...
DrWeight

Astro Man AKA Tørrokk Man, eller Astro Sålengedetfunker Man
Kan vel dele opp og pakke slik det er nevnt over her også legge det i frysern?
Sitat av GoSætra Vis innlegg
Kan vel dele opp og pakke slik det er nevnt over her også legge det i frysern?
Vis hele sitatet...
Tror man kan risikere fukt- og soppdannelse da