Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 621
Har verken bankid, idkort eller pass. Jeg trenger en konto så raskt som mulig. Finnes det noen banker som ikke trenger pass/id kort ved søknad? På forhånd takk, og all hjelp tar jeg imot. God sommer

Jeg er ikke kredittverdig, om det skulle ha noe å si.
Sist endret av Tokroner; 28. juni 2023 kl. 17:37.
da kommer du ikke langt, bar å glemme. først fiks deg pass med ta med fødselattest til politi på timen. så dra i banken å opprette konto og bankid. Dette får du ikke på dagen nå som det ofte er mye kø å få passtime
Trådstarter
36 6
Jeg kan bestille pass å id kort imorgen, men fødselsattest har jeg ikke. Går det an uten?
Hva er best av pass eller id kort? Har ikke råd til begge

Var litt rask der - 4 juli blir det. Leste litt rundt og der står forskjellig, men kan man betale med kontanter?
Sist endret av Tokroner; 28. juni 2023 kl. 17:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ID-kort søknader behandles raskere enn søknad om pass. Etter min erfaring.
Trådstarter
36 6
De sier ca 1 uke pluss postgang på både id kort og pass. Bestilte nå pass jeg nåda så får vi se hvor lang tid det tar.

Men kontanter kan man betale med?
Sitat av Tokroner Vis innlegg
De sier ca 1 uke pluss postgang på både id kort og pass. Bestilte nå pass jeg nåda så får vi se hvor lang tid det tar.

Men kontanter kan man betale med?
Vis hele sitatet...

"
Betaling av pass og ID-kort

Du kan betale med:

bankkort
kredittkort (Visa eller MasterCard)
kontanter
mobil- og smartklokkeløsninger med GooglePay eller ApplePay aktivert"