Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2202
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Vurderer å oppgradere harddisken i min PS3 Super Slim, og lurer på om denne vil passe. Og hva er framgangsmåten etter man har byttet den, må man installere noe software osv? noen som har peiling?
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Har gjort det selv og er ikke vanskelig, Men du må ha en festebrakett.

Se forøvrig http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/...20-p0000048295

Du trenger ikke å installere noe software el. mener den bare trengs å formateres (skjer automatisk)
Sist endret av Bill_Gates; 16. mars 2014 kl. 16:03.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Trådstarter
Konge! takk skal du ha men går det ikke an å skru av festebracketen fra harddisken som allerede er i ps3en? og passer harddisken jeg linket til? Forstått det slik at alle 2,5 passer, men vil være sikker.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av snowdog Vis innlegg
Konge! takk skal du ha men går det ikke an å skru av festebracketen fra harddisken som allerede er i ps3en? og passer harddisken jeg linket til? Forstått det slik at alle 2,5 passer, men vil være sikker.
Vis hele sitatet...
Ja du kan bruke brakketen som er i ps3 fra før av. Jeg puttet en ssd-disk i min uten problemer
Er ikke noen festebrakett som standard, men jeg festet harddisken ved å skvise inn litt gaffateip på hver side av harddisken for å få den til å sitte fast skikkelig.
Har selv gjort det på min SLIM og det var superlett