Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1131
Hei.

Det fungerer ikke å flytte musemarkøren til siden ved bruk av pcen.
Fungerer kun å flytte den oppover og nedover, men ikke til siden.

Jeg bruker ern HP pc som ble kjøpt i år med windows 8.

Hvordan kan jeg løse dette?

Takk for svar
hva mener du, at du ikke får flytta musepekeren uten en mus? det er jo liksom det som er hele poenget med en mus da
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Jeg regner med TS bruker en laptop, og får kun beveget musen opp og ned via Touchpad, men med en ekstern mus så fungerer den fint?

Ville prøvd å installere drivere på nytt til touchpad, du finner disse på HP sine nettsider.
Er det snakk om laptop her? I tilfelle, kan det være at du har aktivert en eller annen toggle i synaptics sitt kontrollpanel som begrenser bevegelsene til loddrette bevegelser? Har du prøvd å deaktivere hele synaptics softwaren, ikke selve driverne men programmet? Ellers kan det jo være en defekt, men selv det syns jeg virker litt usannsynlig ettersom det fungerer loddrett.
Sist endret av Wigga; 2. januar 2014 kl. 17:54.
jeg vil tro en restart gjør susen
Sitat av Fleff Vis innlegg
Jeg regner med TS bruker en laptop, og får kun beveget musen opp og ned via Touchpad, men med en ekstern mus så fungerer den fint?

Ville prøvd å installere drivere på nytt til touchpad, du finner disse på HP sine nettsider.
Vis hele sitatet...
Nå fungerer det fint igjen. En restart var det som måtte til ja