Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2671
Min mor døde for noen måneder siden og jeg skulle gjerne ha komt meg inn på dataen og mobilen hennes for å se meldinger som ble skrevet o.l . Desverre er det kode på pc og mobil ,jeg har prøvd safemode til ingen nytte.Mobilen hennes har sånn kodelås på mobilen ,det er en sony xperia type mobil.
Kondolerer.

Passordet på PC(Windows værtfall) burde ikke være så vanskelig. Hirens Boot CD hjalp meg med en PC som jeg ikke kunne passordet på en gang, kunne velge mellom å fjerne passordet eller få tilgang til filene via en live-distro.

Telefonen er jeg desverre ikke sikker på.
kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Vet du om Hirens Boot CD er gratis?
Har brukt denne, pent og pyntelig er det ikke, men det fungerer. Alternativene får du listet opp, så du slipper å skrive kommandoer.
Hirens er gratis!

Du brenner en CD med dette, og booter via den.
Last ned UNetBootIn og velg OphCrack -> XP Live eller Vista Live(tror den virker på Win7) i lista, plugg inn en nyformatert USB pinne og velg riktig stasjonsnavn og trykk på OK. Start opp PC'n fra USB pinnen og vent Evt så kan du hente ISO til LiveCD her og brenne denne på en CD plate og boote fra CD platen og vent til den kar søkt ferdig. Alle programmer som er linket til er gratis.

PS: Til eventuell backup så er Hirens Boot CD v10.6 den siste som har Norton Ghost. (Tror jeg)
Crazy Son Of A Bitch
KON-BOOT fungerer også perfekt til å åpne windows maskiner. Denne funker fint til USB-boot ôg vist man ikkje har CD-rom på datamaskinen.

Last ned her:
http://www.free-download-zone.com/20...l-version.html
Kondolerer!

For å komme deg inn på PC'en kan du bruke Hirens Boot CD, veldig enkelt.

Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre for å fjerne passordet på telefonen, men man kan ta en "hard reset" for å restarte telefonen, men hva som skjer med meldingene vet jeg ikke. Hvis det er lagret på minnekortet så er det bare å ta ut minnekortet før du gjør det, men hvis de er lagret på telefonminnet så kan det hende de blir slettet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har hørt at det er meget vanskelig å hacke seg inn på kodelåsen til android. Du må kanskje bryte den opp og koble deg rett på SD kortet.
Sitat av Morten96xx Vis innlegg
Kondolerer!

For å komme deg inn på PC'en kan du bruke Hirens Boot CD, veldig enkelt.

Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre for å fjerne passordet på telefonen, men man kan ta en "hard reset" for å restarte telefonen, men hva som skjer med meldingene vet jeg ikke. Hvis det er lagret på minnekortet så er det bare å ta ut minnekortet før du gjør det, men hvis de er lagret på telefonminnet så kan det hende de blir slettet.
Vis hele sitatet...
Ikke ta hard reset, alt forsvinner bortsett fra det som ligger på minnekortet og det er for det meste bare bilder, musikk og lignende som blir lagret der.
Hei.
Når du får tilgang til pcen, sjekk om hun tilfeldigvis er innlogget på Google-kontoen sin. Gå til play.google.com og installer Lock 2.0 på enheten, eksternt (hvis enheten er listet opp da...)
Etter installasjon, trykk på hjem-tasten. Nå får du plutselig et valg mellom hva du vil at hjemtasten skal gjøre. Velg at den skal gå til Lock 2.0. Trykk så på hjemtasten igjen. Da kommer du til lock 2.0 sin egen opplåsningsskjerm. Åpne den.