Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 7397
Hei! Vi har fått vårt første rolle-brettspill - Mansions Of Madness! Og brikkene ser sånn ut: http://www.yog-sothoth.com/attachment.php?attachmentid=1376&d=1297263715

Enkelt og greit lurer jeg på om noen har forslag til hvordan type maling man trenger og kan bruke, og hvor man billigst og enklest kan få kjøpt det!. (Kanskje man også må forhånds-spraye dem med noe?)

Revell sin maling som blir brukt til miniatyrmodeller funker nok bra.
EDIT: finnes på alle hobbybutikker.
Sist endret av The Great Catsby; 22. februar 2013 kl. 18:21.
Hei jeg ville ikke brukt oljebasert maling, men heller tatt turen innom gamesworkshop i møllergata. Der får du kjøpt små bokser med bra fargeutvalg. Malingen er vannbasert, men sitter dønn når den er tørr. Så det er enkelt å vaske pensler etc. De selger også spray til å grunne modeller.
Games Workshop sin maling funker bra der, også kan du jo kjøpe med grunningsspray som GW også selger. Men du trenger ikke, du kan grunne det med pensel også. Grunningen anbefaler jeg å være svart, da du får frem mye lettere skygger osv.