Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 9914
Hei, er det noen som spiller D&D i trondheim, som er hypp på å hooke opp litt med to karer?

Vi spiller helst 1.0, men opp til versjon 3.5 går og spiller helst halvseriøst på norsk Har noe erfaring, og vi har chr. i lvl. 6,7,8. Men lager også gjerne nye. Vi er 19 år begge to btw og har bøker i 1.0 og 3.5.
hehe, Viser seg at vi spiller 3.0 og ikke 1.0.. :P Bøkene vi har stod det ikke versjonnr-på, men ISBN avslører 3.0, når vi trodde det kunne være 1.0. Håper ikke vi skremte noen med 1.0.

Men hadde vært gøyalt å komme i kontakt med noen som vil spille med oss. Vi ække så værst

Jeffa & Sjekkih
Sist endret av Jeffa; 11. januar 2009 kl. 17:07.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anbefaler dere å sjekke ut om det er noen på NTNU som driver med rollespill. Vet hvertfall at det foregår D&D på UiO så det hadde vært rart om ikke nerdene på NTNU også samlet seg for å kaste noen terninger.
Ellers så har dere vel Outland i Trondheim? Der må det gå an å treffe de riktig folka.
Jeg leter nå høyt og lavt på alle forum. Hexagon, spillklubb i trondheim, Hyperion og Diskusjon.no.

Hvis noen sitter med en DM gjemt bort, og har noen fete adventures å dele, så er vi folka!
Vi tar også gjerne imot flere spillere også!

-Jeffa
▼ ... over en måned senere ... ▼
bump

Leter fortsatt etter flere å spille med. Vi er nå 5 spillere, men ingen som vil være dm...
▼ ... flere år senere ... ▼
æ vill spille D&D men finner det ikke. vis jeg finner noen som spilller skal jeg finne skrive det
▼ ... mange måneder senere ... ▼
jeg mangler folk å spille dnd med. Darkjoe88 du kan sikkert spille med meg og noen av mine venner som er hyppe på å spille dnd.
Spilte D&D for noen år siden. Kunne godt tenkt meg å prøve igjen, men så var det dette med å hive seg i det og treffe, *GISP*, ukjente mennesker da.